Hihi, dames, zo is het maar net! Zeg, zijn jullie bekend met het fenomeen "vruchtbaar slijm", voor de mensen die ovu-testjes doen (misbruik maken mag, toch ), merken jullie echt dat je andere afscheiding hebt op je vruchtbare dagen? Ik had bij het naar het toilet gaan wel van dat slijm wat (sorry voor de details) als je het met een papiertje uit je slip wilt verwijderen een beetje plakt en dan dus een "draadje" zou kunnen vormen, is dat wat men bedoelt?
Heej Jessie Ik ben niet bekend met ovu testen en dergelijke, maar wat mij wel is opgevallen is dat vlak voordat ik ongesteld werd, maar ook tijdens mijn (vrij korte) zwangerschap dat mijn afscheiding anders werd. Normaal was het wat waterig en slijmerig, en tegen die tijd/in die tijd werd het wat dikker/papperiger. Ik weet wel dat er verschil in zit. Wat nou precies wat inhoud, ik heb geen idee dus daar kan ik je helaas niet mee helpen.
ik heb gister mijn eisprong gehad en gebruik ovutesten.....ik merk wel dat ik de dag voor mijn eisprong wat meer slijm verlies en dat lijkt dan wat wateriger van kleur en dunner dan anders.
Ik merk ook wel verschil ja, rond mijn eisprong is het veel draderiger en doorzichtig van kleur. Nu ben ik al drie avonden goed misselijk, vannacht slecht geslapen en nu nog steeds misselijk.... Ook heb ik nu veel witachtig slijm... Maar ik ga mezelf niet gek lopen maken, ik wacht af!
@ Jessie Jep, dat is het! (nu gezellig gaan maken met je mannetje) @ Chikai Spannend... Hier maak ik me een beetje zorgen dat mijn eisprong opeens geweest zou zijn. Mijn temp is de afgelopen twee dagen aan het stijgen en dat terwijl ik mijn ei normaal op cd 18 heb. Ik wil vanmiddag even een ovutestje doen (waarom o waarom moest ik net deze cyclus zo zuinig doen met die dingen) en ik hoop hoop dat ie nog niet is geweest. Want anders heb ik m gemist Maar ik kan me niet voorstellen dat die etospillen mijn ei meer dan een week naar voren schuift toch? Check hier mijn tempkaartje.
Daar kan ik je nog niet meehelpen, heb nog geen verstand van de etospillen en ovu testen! Sorry! Spannend vind ik het inderdaad wel....!
Haha, kan het me helemaal voorstellen!! Toen ik zwanger was, kwam ik eigenlijk inene tot de ontdekking dat ik nu toch echt wel een keer ongesteld had moeten worden. Had er niet heel erg op gelet omdat mijn menstruatie enigzins veranderd was door een antibiotica kuur. Heb alleen nog enigzins getwijfeld om wat langer te wachten om een test te doen. Dus ik moet deze spanning nog een keer meemaken !
Ik vind toch deze periode van wachten het ergste; je weet dat het of wel zo is, of niet, en dat je er niets meer aan kan doen... Dat heb ik dan zelf in de periode voor de eisprong nog wel.... oooooo, wat duurt wachten lang!!!
We wachten nu met je mee, want ook wij zijn benieuwd. Als jullie tegen die tijd ook maar met mij mee wachten !
hier is mijn eisprong ook al geweest, 12 dagen na miskraam, dus erg netjes!!! Flink geklust weer, dus nu is het weer 2 weken afwachten, die 2 weken duren altijd zo lang.
Ik duim voor iedereen mee! Misselijkheid begint weer, hopelijk trekt deze wel weg, want vanavond wil ik graag goed slapen (ik ben echt zo'n slaapkop, haha!)
ze zeggen dat je na een miskraam extra vruchtbaar bent, dus zal mij benieuwen ga me de komende weken flink op de planning van onze bruiloft storten, dan vliegt de tijd vast voorbij.
Heb t idee dat mijn eiersprong ook is geweest. Maar 100% zeker weten doe ik het niet. Nja, merken het vanzelf denk ik. Doen het veilig, dus moet ongesteld worden dan !
Ik hoop dat mijn ei er nog aankomt Vanmiddag weer een ovutestje doen, hoop zo dat ei nog niet geweest is! Als mijn cyclus gelijk blijft zou hij over 4 dagen moeten komen.. dus eventjes geduld nog