@Juju, mmh, moeilijk, is je temp nu nog meer gestegen? In je kaartje van vorige maand zie je in het begin ook wel wat schommelingen en dan een paar dagen "stabiel" laag voordat hij omhoog gaat.. misschien is dat nu ook het geval? Hebben jullie wel geklust, of heb je 'm dan echt een kans gemist deze maand? Wij zitten vooralsnog keurig in een om de dag ritme @Chikai, spannend zeg.. nog een lange week wachten! @Kwebbelsnoes, hopelijk is het meteen weer raak, ik duim voor jullie!
He dames, Hier weer s berichtje van mij, lees wel bijna dagelijks mee wat ik hier nu weer heb...net naar toilet geweest,ineens best redelijke plek helder bloed aan t papier..... weet niet wat ik moet denken, heb geen ongi krampen,slik etos pillen, dus cyclus zou nog in de war kunnen zijn(1ste was 71 dagen)of is dit toch innestelling bloeding????? nu maar ff inleg kruisje ingedaan, ben benieuwd of er nog meer komt, en dus ongi door zet... zou innenstelling kunnen zijn, 3 jan ongi geworden, vorig weekend geklutst...dus technisch gezien is het mogelijk...... aaaaaaaccccccggggggrrrrrr nu snap ik wat jullie al die tijd zo spannend vonden........nu dus echt afwachten hoe dit verder gaat!!! had bedacht om vanavond te strijken,maar na dit incident moest ik het met jullie delen, strijk kan wachten, ik niet x miek
Nou Miekje, Ik ben benieuwd... Ik ken dat gevoel (nog) niet.. bij mij ging het allemaal even iets anders... Maar... zoals hiervoor ook al gezegd is: we w88 met je mee... Ben benieuwd wat de ontwikkelingen zijn...
Haha Miekje welkom bij de zenuwenclub! Temp is deze ochtend weer een stuk lager en mijn ovutesten zijn negatief. Blijf even afwachten. Een constant om de dag ritme is het beste maar daar worden wij niet blij van ben ik bang Hoop dat eitje gewoon weer op dag 18 springt! (of iets eerder, ook prima )
Hoi Dames! Ben ik weer na een dagje werken op school. Was niet erg leuk (integendeel) en heb een lange mail naar duo collega en directrice gestuurd met de vraag om advies (heb een hele moeilijke groep 8...) Ik voel me nog steeds niet lekker, 's avonds en 's morgens misselijk, overdag als ik bezig ben trekt het weg. Veel slijmverlies (sorry) heb ik anders niet na eisprong en voel me gewoon niet zo... Nog een week wachten.... Temp blijft trouwens constant hoog nu. Spannend allemaal, je hoopt zo!!! Ik vind het wel fijn dat hier nog meer meiden aan het hopen zijn, in andere topics zijn er al zoveel zwanger!
klinkt wel goed chikai, ik had ook heel veel slijmverlies toen ik zwanger bleek te zijn en voelde ook niet lekker, maar kon niet precies benoemen waarom niet. Dus ik ga heel hard voor je duimen!!!
Spannend Miekje en Chikai! We duimen met jullie mee.. Hier is het om de dag ritme verstoord.. haha.. manlief voelde zich echt niet lekker.. was op de bank al in slaap gevallen, dus helaas. Dan vanavond maar, zou best kunnen dat eisprong pas over een week is dus dan maakt het allemaal niet uit
Gelukkig ziet hij er de humor ook nog wel van in Maar jullie mogen ook flink aan de bak dit weekend, toch? Niet te veel drinken voor jullie allebei vanavond ...
Nou Jessie, dat je dat zo lang volhoudt! Ik vind klussen fijn, maar ik moet er niet aan denken zolang om de dag vol te moeten houden Wij klussen in de vruchtbare periode om de dag, maar dan hebben we wel even rust! Dan blijft het spannend en spontaan. @ De rest; ik vind het ook spannend, ik hou jullie op de hoogte!
Heej Chikai, Om eerlijk te zijn herken in je symptonen!! Ook ik had deze op die manier. Daarnaast had ik gevoelige (.)(.), maar bleek wel zwanger te zijn. Duim dus voor je!! @ de overige hier... Ohh btw: mag voorzichtig melden dat we het toch wel een beetje gaan proberen... Veilig is het niet meer... Heb wel t idee dat mn eiersprong is geweest, maar zeker weten doe ik het niet... Dus alles is nog mogelijk...
Spannend MeisjeV.. En tja, ik weet ook niet of we het 2 weken lang om de dag gaan volhouden.. ik zal blij zijn als deze ronde geweest is (nou ja, het liefst hoop ik natuurlijk dat hij eindigt in een zwangerschap ), en ik hopelijk een soort van regelmaat in mijn cyclus kan ontdekken.. we zullen zien!?
Ik heb altijd een laat ei (CD 18 ) dus onze periode gaat nu pas in! Merk er deze maand maar weinig van. Zucht, we zullen wel zien!
ja, zeker rustig..... ik zit op het wachtbankje, heb wel wat steekjes in mn liezen vandaag en pijnlijke borsten, maar ja, eerste ronde na miskraam kan je lichaam je behoorlijk voor de gek houden, dus ik probeer rustig af te wachten maar vind het wel erg moeilijk.
Daar ben ik ook heel bang voor, dat ik/me lichaam me voor de gek houd bij een volgende zwangerschap. Deze maand is de kand klein dat ik zwanger ben. Moet nog afwachten wanneer mn menstruatie komt en of hij uberhaupt komt. Dus ja, heb wel mn ticker gemaakt, maar geen idee of het ook maar een beetje klopt. We hebben iig wel besloten om het weer te proberen, maar als ik het goed gevoelt heb is mn eierspring al geweest, en geen geklus geweest in die periode, dus kans is echt miniem... maar je weet maar nooit. Menselijk lichaam is wonderlijk iets...
Dat is het zeker.. Ik denk dat ik gisteren een eisprong heb gevoeld.. maar ja.. hoe voelt zoiets?! Ik had ineens krampen, en nou heb ik wel vaker krampen als ik last van mijn darmen heb, maar dit voelde anders en hield ook niet zo lang aan.. Mmh, als mijn ei gister was, is het juist goed geweest dat we niet vrijdag maar zaterdag hebben geklust! Nu gevoelige (.)(.).. maar dat schijnen meer mensen te hebben na hun ei? Nou ja, ik wacht maar af.. zou wel leuk zijn als ik zondag over 2 weken kan testen, is namelijk verjaardag manlief
Hee Hier nog niet ongi, verder wel wat zeurend gevoel in m'n buik gehad van t weekend,maar dat kan ook stress geweest zijn Merk wel heel goed dat mijn emoties van leuk naar kwaad en terug vliegen..... heb van t weekend ook nogal domme opmerking gemaakt tegen m'n beste vriendin,halve nacht van wakker gelegen,en sms gestuurd dat ik t nog wel uitleg waarom ik beetje prikkelbaar ben... ga haar toch maar vertellen dat ik gestopt ben met de pil, en dat t daardoor komt, mocht ik zwanger zijn,dan is zij de 1ste die ik in vetrouwen neem, en praat vaak met haar dus vind het stiekem ook wel fijn om in t echt m'n ei kwijt te kunnen En gelukkig kan ik hier lekker al m'n details kwijt,want jullie weten echt precies hoe ik me voel, en dat voelt echt erg fijn Nu dus maar wachten..weet al wel dat als ik niet ongi word, ik pas 10 feb ga testen, is net voor carnaval en dan wil ik toch wel graag weten waar ik aan toe ben manlief wil nu toch ook wel erg graag samen testen...dat vertelde hij van t weekend ineens...zo schattig!! verder geen nieuws.... iedereen succes met wachten!! liefs miek
Rustig hier hoor.. Er is ook zo weinig te vertellen he in de wachtperiode. Hoop op roze nieuws de komende 2 weken, zou wel erg leuk zijn!