Hihi, en dan heb je nog van die "moeilijke gevallen" die een cyclus van 35 dagen hebben.. en dan dus vanaf de eerste dag laatste menstruatie 5 weken zwanger zijn maar volgens de termijnecho pas 4.. want tja, eitjes pas na 21 dagen.. maar daar ga ik niet bij horen want ik vind nog steeds dat ik mijn ei afgelopen zondag (CD17) heb gevoeld Juju, ik denk dat FF het goed heeft hoor, als ik zo naar je kaartje kijk. Maar goed, des te eerder kun je testen, en stiekum toch goed geklust.. hoera! @.. te lange nickname (sorry, niet onthouden.. wie verzint een goede afkorting?), welkom! @overigen, wachten duurt langlanglang, wat duurt dat wachten lang (denk Bert van Bert&Ernie)..
hahaha, jullie weten het leuk te brengen dames hier gemengde gevoelens......mn borsten zeggen zwanger (ja, knap he dat ze dat kunnen zeggen ), grote tepelhoven, gezwollen aders en zeer pijnlijk. Mijn buik is juist vrij rustig terwijl ik vorige keer flinke krampen had na de innesteling, maar aan de andere kant, toen ging het mis, dus misschien is het juist een goed teken. Snappen jullie het nog? Nog een weekje geduld hebben, dan zal ik het weten (als ik zo lang kan wachten met testen)
Spannend Kwebbelsnoes.. kan me voorstellen dat je gaat vergelijken maar schijnt iedere keer anders te kunnen zijn.. Geduld geduld geduld
Ik ken dat, het vergelijken. Ondanks dat de kan nihil is zit ik toch steeds te voelen of mn borsten gevoeliger zijn. Want onderin mn buik is het druk bezig. Steken enzo... maar ja... hetzelfde als mn zwangerschap is het niet, maar kan de link ook niet leggen met een menstruatie. Gewoon maar weer afwachten. Vraagje; misschien weet iemand het: Heb 5 jan curretage gehad, hoe groot is de kans dat het HCG hormoon nog in mn lichaam zit en dus een zwangerschapstest positief kan zijn? Want gewoon testen durf ik niet... ben bang dat ik mezelf voor de gek hou...
NOD januari 31: Chikai (ronde 5) NOD februari 04: JuJu (ronde 5) 12: Jessie80 (ronde 2) 16: Doglover76 (ronde 3) NOD maart 14;Miekje28 (ronde 2) NOD onbekend MeisjeV Jenny82 Kirin Kwebbelsnoes Priscil1986 Michelle77 Laikabasko Zwanger Dolfijntje25 (positief getest in november) WvD (positief getest in november) Nijntje1984 Chivay Luannie (positief getest in december) Vlindertjes Kwebbelsnoes (5 wk) MeisjeV (13 wk) Zo heb mezelf een nod gegeven vanuit m'n 1e ronde va 71 dagen, ben benieuwd wat t gaa worden!
@meisjeV zou niet weten hoe snel het hcg weer uit je bloed of urine is, lijkt mij dat het na bijna een maand toch wel weg moet zijn, maar snap goed dat je nog niet durft te testen1 Succes in deze situatie! @de rest mbt die weken zwanger, snap het wel,maar logisch is anders vooral inderdaad met de termijn echo.... Ach he is net zoals meisjev zegt, als je eenmaal zwanger bent is het vast makkelijker en denk je alleen maar vooruit.... Hopen dat we het snel allemaal mogen beleven! liefs miek
Hallo allemaal, Ik heb dit forum nog niet zo heel lang geleden ontdekt, wat gezellig zeg! Weet nog niet helemaal hoe het werkt ,maar ik heb mijn nod op 6 februari, voor de 2e ronde. Op 7 december gestopt met de nuvaring. Vind het allemaal erg spannend Groetjes!
Welkom Mum2be! Wij vinden het hier ook erg gezellig! Als je zo die andere topics eens leest, van "wie voelde wat" ... dan is het bij zoveel mensen ook weer anders, de ene pijnlijke borsten, de andere een zere buik, de derde weer niets en de vierde weer andere kwaaltjes.... Hier temp weer hoger als gisteren, het blijft zo spannend! Ik heb gisteren muren geschilderd in ons scoutinggebouw, maar nu begreep ik dat je dat beter niet kunt doen als je zwanger bent.... Ik heb voor zaterdag en volgende week woensdag ook afgesproken, maar als ik dan nog niet ongi ben, ga ik ook maar niet schilderen!
NOD januari 31: Chikai (ronde 5) NOD februari 04: JuJu (ronde 5) 06: Mum2be (ronde 2) 12: Jessie80 (ronde 2) 16: Doglover76 (ronde 3) NOD maart 14;Miekje28 (ronde 2) NOD onbekend MeisjeV Jenny82 Kirin Kwebbelsnoes Priscil1986 Michelle77 Laikabasko Zwanger Dolfijntje25 (positief getest in november) WvD (positief getest in november) Nijntje1984 Chivay Luannie (positief getest in december) Vlindertjes Kwebbelsnoes (5 wk) MeisjeV (13 wk) Welkom Mum2be!
@ Chikai verf op waterbasis (latex bijvoorbeeld) mag volgens mij wel. @ hier vandaag beetje misselijk. Dus of: ei zit er aan te komen (week te laat) of ei is geweest en net als vorige maand heb ik nu een week lang kwaaltjes. Ohja, of ik krijg griep
@ mun2Be, welkom!! @chikai Idd, volgens mij mogen verven op waterbasis wel. Maar je kan ook gewoon even ergens naartoe bellen (een verloskundige ofzo) meestal hebben ze een assistent, dus kan je t gewoon vragen. Anders: Lang leve het Internet ! Misschien beetje opvallend, maar anders kan je ook nog een masker opdoen. Zo'n mondingetje. Scheelt zo wie zo wel, ik krijg namelijk hoofdpijn van die lucht, en die ruik je dan minder enzo... @ Juju, Verveldn die onduidelijkheid... Maar... blijf voor je duimen!!
Goed luchten en op waterbasis. Op terpentinebasis zou ik niet doen. Jij hoeft nog maar vijf daagjes voor het testmoment MeisjeV.. spannend hoor! Enne Chikai ik heb goede hoop op twee roze streepjes voor jou
@ Juju, Ik weet niet of ik dan al kan testen. Ik weet namelijk niet of mijn lichaam meteen mn cyclus weer heeft overgenomen van voor dat ik zwanger was. Het is nog even afwachten of mn lichaam het dus doet zoals voorheen. Ik vroeg me namelijk ook af of iemand wist hoelang het ong duurt voordat t HCG hormoon uit je lichaam is. Om te testen of het eruit is durf ik niet. Ben bang dat als hij positief is ik mezelf te veel hoop geef. Heb daarom wel een ticker gemaakt met mn normale cyclus, maar weet eigenlijk nog niet 100% of hij klopt !
Ik denk eerlijk gezegd omdat je zo lang zwanger was (blijft ongelooflijk dat je toen nog je kindje moest verliezen ) dat het hcg niet zomaar uit je lijf is. Je hebt niet getest na je curretage? Ik lees op internet verschillende berichten. De meeste vrouwen zullen na 4 tot 6 weken na de miskraam weer op een niet-zwanger niveau zitten. Het kan verschillen tussen de manier waarop het verlies plaatsvond (spontane miskraam, abortus, natuurlijke geboorte, curretage) en hoe hoog de hCG waarden waren rond de tijd van het verlies. Volgens mij is er dus niet iets eenduidigs op te zeggen. Kun je niet een test doen en kijken of er een sterep staat, en dat om de 2 dagen herhalen? Als de streep afneemt is het nog van je miskraam, als ie duidelijker wordt is er kans op een neiuwe zwangerschap? Je kunt online best goedkope zwangerschapstesten kopen. Tis maar een idee!
Is eigenlijk helemaal geen slecht idee. Misschien moet ik dat toch maar doen. Nee, heb niet getest na mn curretage. Was eigenlijk nog te veel verdoofd van dat ik mn kindje kwijt was. Daardoor er ook nooit aan gedacht. Ga ff zoeken naar goedkopere zwangerschapstesten. Dank je wel voor het zoeken, ik kwam alleen maar met dingen van: 'het is afwachten' & 'elke lichaam is anders' enz enz
NOD januari 31: Chikai (ronde 5) NOD februari 02: Kwebbelsnoes 04: JuJu (ronde 5) 06: Mum2be (ronde 2) 12: Jessie80 (ronde 2) 16: Doglover76 (ronde 3) NOD maart 14;Miekje28 (ronde 2) NOD onbekend MeisjeV Jenny82 Kirin Priscil1986 Michelle77 Laikabasko Zwanger Dolfijntje25 (positief getest in november) WvD (positief getest in november) Nijntje1984 Chivay Luannie (positief getest in december) Vlindertjes Kwebbelsnoes (5 wk) MeisjeV (13 wk)