Haha, ik heb wel moeten lachen om die roze opmerkingen! Ik heb ook roze koeken gegeten van de week, dus ik ga ervoor! Mijn gevoel is ook wel voorzichtig positief, dus hopelijk klopt jullie gevoel ook en heb ik van het weekend gewoon een positieve test in handen! Zou heel handig zijn, dan ben ik uitgerekend op 09-10-10 maar hoef ik na de zomervakantie niet meer te werken, mijn verlof gaat dan precies in schoolweek 1 van het nieuwe jaar in! (Ja, heb het al helemaal uitgerekend Kan ik gewoon 6 weken zomervakantie erbij tellen met m'n verlof!! (als alles dan natuurlijk goed gaat!...) Juju, wat doet FF vreemd.... Ik heb pas 1 cyclus ervaring met FF, dus kan er nog niet zoveel over zeggen... O ja, temp is nog steeds hoog 37 rond nu. Wachten is erg he.....
Haha Chikai ik kan me niet anders voorstellen dan dat jij een lange zomervakantie hebt dit jaar! Kun je niet toch morgen een testje doen (voor ons)? Ahhh ahhh?
OKay ik realiseer me dus net poas dat het al vrijdag is, excuus. Ik trek mijn vorige reactie terug en zing mee met Kwebbel
Haha, Chikai luidt het begin in van de roze maand in dit topic! Ik denk dat ik ook weer vanalles ga denken en voelen de komende week/weken. Ik dacht dus zondag een eisprong gevoeld te hebben. Dinsdag na het klussen niet naar het toilet geweest en prompt last van mijn vagina.. dus.. maar goed, hoop afscheiding (maar echt wit, niet rauw eitwit dus lijkt mij), en vandaag ineens bij 1 toiletgang, roze afscheiding.. aargh.. het lijkt mij wat vroeg voor een innestelingsbloeding (al zou het heel mooi zijn natuurlijk) en vorige maand had ik dat ook op CD20 en werd ik uiteindelijk CD36 ongi.. dus dan zou het gewoon betekenen dat ik weer een lange cyclus heb.. waarom heb ik ook alweer geen ovu-testjes gehaald??
Haha, nee, net afgesproken met mijn man; morgenochtend gaan we testen... Ik ben zoooooo nieuwsgierig! Wel heel leuk, hoor zo'n enthousiaste gezang! Hopelijk mogen jullie morgen nog veeel harder zingen en mag ik heeeeel snel voor jullie ook gaan zingen!!
Oeh, succes.. hoe laat ga je opstaan? En belangrijker nog: heb je na het plassen een computer bij de hand..
Haha, ja, ik heb een computer bij de hand en ja; ik sta vast vroeg op (kan toch vast niet slapen... maar om 7u temp ik... dus het zal rond 8u zijn ofzo!)....
duim duim duim duim duim duim... jeeeeejjjj....*Chikai gaat morgen op Rooooooooozzzzeeeee* zing vrolijk verder (sorry, zing wel een beetje vals )
Aaah wat spánnend!!! Zet je wel een fotootje van je test? Ik hoop het zo maar het kán bijna niet anders!!!
Nou dames, we zien elkaar morgen om half 9 hier op het forum. Kunnen we met zn allen voor Chikai zingen !! Dus... dat word ons zelf dan ook maar trakteren op nog meer roze koeken!! Haha !! Ik ga alvast mn zwangoefeningen doen !!
Haha, lekkere typfout. zwangoefeningen. nja, leuke betekenis verzinne, komt het minder 'dom' over. Oefenen voor het zingen voor het zwanger worden d.m.v. voor het zingen de kerk uit gaan. Klinkt ie een btje logisch ?!
@ chikai, SPANNEND!!!!!OP NAAR 2 STREPEN!!! Als dat morgen zo is eten we met z'n allen 2 roze koeken pp (want jij eet dan toch voor 2 he ) nu ga ik zeker hier morgen ff buurten! Slaap lekker,hoop dat je roze dromen hebt!! liefs miek ps ik play back wel mee,je wilt me echt niet horen zingen
Helemaal GEWELDIG dit topic! Haha, nou het kan bijna niet anders! Ik ga nu lekker slapen en jullie horen het morgen....