Spannend.... zwanger worden van de eerste

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wvd, 20 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elias

elias Lid

12 jul 2009
    19
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    zuid holland het westland
    nee ik ben nog niet zwanger... we doen ons best haha
    we hebben nu 3 rondes gehad en net weer ongesteld geweest. van het weekend mogen we weer aan de slag:)
    maar je hebt ook die banners van je cyclus maar die krijg ik niet in beeld!

2. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Proberen jullie alles 'natuurlijk' of gebruiken jullie ovu-testen en/of pillen voor de cyclus?
    Ik ben heel erg aan het twijfelen wat ik ga doen, vind het fijn om er zelf ook iets 'aan te kunnen doen'. Moeilijk moeilijk...

3. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil niet persee een nieuwe onderwerp plaatsen maar wil wel graag even mijn 'ei' kwijt. In dit geval figuurlijk:) Eind augustus zijn wij begonnen. En de ene dag kan ik gewoon niet wachten tot het zover is, ben ik nieuwsgierig en benieuwd naar alles! De andere dag ben ik veels te bang dat ik me mentaal niet goed ga voelen. Heb dit een paar maanden geleden gehad. En ben bang om dat weer terug te krijgen, want hoe heftig zullen die hormonen zijn tijden en na de zwangerschap? Maar als ik dan zie hoe mijn schoonzussen en vriendinnen het doen dan denk ik 'waar maak ik me ook druk om'. Ik hoor er verder weinig vrouwen over...

4. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik heb dat wel een tikkeltje bij het bevallen. Vroeger was ik voor 3 dingen heel bang die in mijn leven zouden komen: Slagen voor mijn school, slagen voor mijn rijbewijs en bevallen. Heb er genoeg nachtmerries over gehad ;). De eerste 2 gingen alsof het niets voorstelde dus ik vertrouw er maar op dat dat bij het 3e ding ook is, hahaha! Voor mij iig geen reden om er niet voor 200% voor te gaan... :)

5. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    @Flower 82: Wauw wat snel! Gefeliciteerd! Hopen dat velen in dit topic snel zullen volgen ;) Hier ondanks banner geen teken van eisprong (geen slijm ofzo). Dus zal nog wel even duren, denk niet dat ik snel ongesteld wordt. Achja we wachten af!
    @Loki09: bevallen :(

6. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    hey hallo,

is ook erg spannend. Wij hebben net de 2de ronde achter de rug en wachten nu op mij nod. En anders hebben we volgende maand nog wat te doen....hihi

succes meid...

7. Ayize

Ayize Lid

12 sep 2009
    19
    0
    0
    haai dames,

ff een vraagje, ik heb een vochtige spul uit mijn borst, wat denken jullie kans op een posi test? nog 3 dagen:S

8. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Anita:
    Hoe weet jij jou NOD zo zeker? Zit jij nu al in een mooie cyclus (misschien ben je al wel eerder gestopt trouwens) of ga je uit van je 1ste periode?

9. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    Hallo dames,

Ook ik vind het ontzettend spannend!! Ik heb al een paar dagen krampen in mijn buik... Een vriendin van mij, die al een kindje heeft, ziet het als een goed teken :D Ikzelf kan het niet zo goed peilen.. zijn het zenuwen, heb ik vorige week echt iets verkeerds gegeten of zou het echt al raak zijn...? Ik durf er nog niet zo op te hopen, het is nog maar onze eerste ronde en ben bang voor een teleurstelling. Oh wat duurt dat wachten lang zeg!

10. dolfijntje25

dolfijntje25 Actief lid

28 aug 2009
    180
    0
    0
    NULL
    arnhem
    wie mag er ook over 7 dagen testen?? :)
    dag duren zo lang zo :( heb vorige week een kleine bloeding gehad en ging terug rekenen en dat was precies op de innesteldag..:D

11. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik durf er ook niet op te hopen, maar vanmorgen misselijk opgestaan en bijna niet kunnen eten. Vanmiddag zonder honger toch m'n boterhammen kunnen eten. Net kreeg ik ineens zo honger, dus dan eet ik een koekje en gelijk misselijk... Pff, ik wou dat het al zaterdag was!

Als ik overtijd zou zijn, denk ik niet dat ik een week ga kunnen wachten voor te testen! :) Had mij dat nochtans voorgenomen...

12. dolfijntje25

dolfijntje25 Actief lid

28 aug 2009
    180
    0
    0
    NULL
    arnhem
    spannend nijntje...
    zal voor je duimen ;)

13. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dank je wel dolfijntje! ;)

14. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

pfff dag 36 van mn cyclus... (2e ronde) mn ongi laat weer lekker op zich wachten...
    iemand anders hier ook ervaring mee?

15. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

Ja hier nog een. Vandaag 6 dagen overtijd. Wel af en toe een menstruatiegevoel gehad maar er gebeurd nog niets. Ik ben nog nooit eerder overtijd geweest, zondag een test gedaan en die was zo vaag dat ik er geen waarde aan durf te hechten. Ik heb mezelf voorgenomen pas in het weekend weer een test te doen indien m'n ongi niet komt. Het is wel moeilijk om te wachten hoor maar ja, ik vind dat ik dat geduld op moet brengen want het heeft geen zin om iedere keer te gaan zitten testen. Maar het is wel zenuwslopend, ik wil gewoon of een positieve test of gewoon m'n ongi. Anders ga ik mezelf gek lopen maken dat er iets niet goed is.
    Groetjes
    Jolanda

16. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Zou super voor jullie zijn zo snel al! Nog even gedult hebben :D.

Ik ben gister begonnen met ovu-testen. Dit is ook pas onze eerste maand zonder pil maar ik ben toch benieuwd of ik vast wat wijzer kan worden over mijn cyclus (als het niet meteen raak is ;) ). Spannend allemaal!

17. melanietje

melanietje Actief lid

19 feb 2007
    288
    1
    0
    hallokes iedereen ,
    wij zijn ook bezig voor een eerste maar zijn ondertussen al wel 2 jaar en 2 maanden bezig . en nog niet zwanger. :(
    ben nu in mijn vierde ronde alweer met clomid, (omdat ik een heel onregelmatige cyclus heb ) vandaag ook pregnyl spuit gehad dus vandaag en morgen aan de klus!!
    mannetjes zaadjes zijn ook binnen nu alleen nog wachten op het resultaat.
    hoop zoooo dat het bij ons eindelijk een raak mag zijn gaan de komende dagen in ieder geval heel erg ons best doen!!
    lieve groetjes en veel succes aan iedereen !!!!!!

18. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,
    Even jullie leuke topic doorgelezen en wat ontzettend spannend hé!!
    Ik ben sinds juni zwanger van onze eerste en ik wil jullie even een positief verhaaltje geven :p
    In april besloten wij 'ervoor te gaan' na 6 jaar pil, 20 mei had ik laatste menstruatie en in juni was ik dus zwanger!! Ik kon het mijn man vertellen op de dag van ons 1-jarig huwelijk.
    Hier op het forum lees je vaak verhalen van meiden bij wie het helaas niet natuurlijk gaat en dat kan je soms best een beetje ontmoedigen.
    Vandaar dat ik even de andere kant wilde vertellen. Bij een eerste horen natuurlijk ook die spanning/verwachting en het 'wat als het in een keer raak is', het te vroeg willen testen ;).
    Geniet ervan, van het klussen natuurlijk ;) en hopelijk straks allemaal van een zwangerschap!

Meiden voor wie het allemaal niet zo makkelijk gaat, heel veel sterkte, hopelijk voor jullie ook snel een prachtig wonder!! Ik heb diep respect voor jullie en ik besef me dat ik me niet kan voorstellen hoe jullie je soms moeten voelen!

Liefs Lara

19. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Bedankt Lara voor je positieve verhaal! :)

Mijn moeder heeft ook heel veel moeite gehad om zwanger te geraken van mij en m'n zus. Maar daar wil ik eigenlijk niet vanuit gaan. Zoals je zegt: het kan ook in de eerste ronde lukken! :)

Daarom blijf ik ook positief ingesteld. Zaterdag zullen we wel meer weten (of juist helemaal niet, ha ha!)

20. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Herkenbaar!! Mijn moeder heeft er 8 jaar over gedaan om zwanger van mij te worden, en heeft na mij nog een kindje gekregen wat is overleden aan neuraal buisdefect. Ook mijn oma en tante hadden behoorlijk problemen. Ik was pas op m'n 17e voor het eerst ongesteld (1x) en ben toen gelijk aan de pil gegaan.
    Ik maakte me dus ook best zorgen. Vandaar dat we jong zijn begonnen... Hahaha, dat liep dus even anders :D
    Heel veel succes zaterdag!! Ik blijf het hier even checken en ik duim voor je!
    Liefs Lara

Deel Deze Pagina