Hallo Ik ben nog niet zo misselijk iig. Soms zo even een vlaag. Maakt het extra moeilijk om het vooraf al in te schatten of het echt raak is Ik kan ook niet wachten tot woensdag! Ik heb net trouwens bij clear blue gelezen dat bij hun testen al vanaf 4 dagen voor de verwachte ongi getest kan worden! Echt zekerheid geven ze echter niet. Als het niet goed is of erg vaak moet je alsnog na 3a4 dagen nog een keer testen. Maar heb net al die van Kruidvat gehaald aangezien een vriendin van mij erbij zweert. Beetje voorbarig ik weet het... Houd vol he, Keep it 8)
Ik heb die van het Kruidvat vorige week ook in huis gehaald Moest ik niet ongesteld worden, dan had ik geen tijd om die te gaan halen, dus mijn voorzorgen maar genomen Had deze morgen stiekem zin om eens te testen, maar heb me toch weten te bedwingen... Ik wil nl. niet voor m'n nod testen. Hier nog altijd vlagen misselijkheid. Gisteren ging ik verven en in dat ik de pot verf open doe, werd ik zo misselijk! En ook regelmatig steken in m'n buik en rug. Dus nu heel hard duimen dat ik morgen geen bruinverlies krijg, want anders is mijn hoop helemaal weg. Dat heb ik nl. vorige maand net voor m'n menstruatie ook gehad.
ik had op de site van mama enzo berekend dat ik maandag ongesteld moet worden en dat ik vanaf vandaag al kon testen.. nu is mijn mannetje vandaag jarig en ik vond het wel leuk om vanmorgen al een test te doen.. mischien was het al te zien?! ondacht dat ik vorige week een innestelingsbloeding gehad heb was ik toch wel positief.. maar de test van negatief nu ben ik even niet zo positief meer
@ dolfijntje Balen! Zeker op de dag van je vriend z'n verjaardag... Maar je nod is pas over 5 dagen volgens je banner, dus ik zou het dan nog eens proberen. Misschien te weinig zwangerschapshormoon op dit moment. En er zijn ook een aantal dames die pas heel laat positief testen he. Zolang je niet ongi wordt, blijft de hoop!
heb je gelijk in nijntje.. voel ook vanalles in me lichaam maar weet van de afgelopen 2 maanden dat je lichaam je ook behoorlijk voor de gek kan houden.. ik wacht gewoon nog een paar dagen af..
Ik heb de testen ook al in huis hoor Woon naast een kruitvat en om een of andere reden wil ik daar geen zwangerschapsspullen halen (wie weet wie je tegenkomt bij de kassa) dus vorige week bij een andere kruitvat maar een testsetje gekocht. *pas op dit wordt vies* Ik heb net slijmerige afscheiding ontdekt! Oehhh.. zou ik soms echt een eisprong hebben gehad ergens de afgelopen dagen?
Super spannend allemaal, zo nog enkele daagjes voor het testen!! Succes allemaal meiden, ik moet nog iets langer wachten (heb als mijn cyclus een beetje klopt zaterdag mijn eisprong, dus: klusweek!)
Ja hoor Vanochtend weer even getwijfeld of ik ging testen, maar was om 5u al naar't wc geweest en durfde het niet... Tot nu toe nog geen bruine afscheiding ontdekt, dus da's ook goed. Misschien dat ik zondag wel al test als ik morgen niet ongesteld word... @ Juju: ik ben ook naar een andere Kruidvat geweest, omdat ik in de andere altijd veel bekend volk tegen kom.
@nijntje.. dat is al positief. heb je verder al wat klachten?? of dingen waaraan je een beetje het idee hebt of het raak zou kunnen zijn? ik bestel mijn testen via internet! vandaag besteld morgen in huis en helemaal anoniem
Oeh wat super spannend al die NOD-jes die eraan komen! Ik moet nog wat langer wachten maar goed deel ik gewoon in jullie spanning mee! Ben ook heel benieuwd of ik kan wachten met plassen op een stokje, vooral als ik klachten heb als misselijkheid ed. *respect!*
ik heb voorals nog geen klachten.. behalve de hele week beetje gek gevoel in me buik anders dan ongesteldheidgevoel.. maar ja je lichaam kan je ook behoorlijk voor de gek houden..
Ik heb zo vlagen misselijkheid en verder zo wat steekjes in m'n buik vandaag... Maar normaal heb ik dat nooit de dag voor m'n ongi, maar pas als ze door zijn gekomen... Heb de hele week ook last gehad van constipatie en blijkbaar zou dat ook een symptoom kunnen zijn. Dus ik wacht nog altijd vol spanning af!
Ik durf niet te testen moest gister ongesteld worden maar ik durf niet te testen, Hellluupp..!!! Wat moet ik nou doen..? Ik heb niet echt symptomen ofzo, allen dat me borsten gevoelig zijn en nu heb ik ook last van mijn lage onderrug, paar steken maar voor de rest niets? wat moet ik nou doen..?!!1 help mi please..!!!
Als je vandaag nog niet ongesteld wordt, misschien morgen een testje wagen? Niet iedereen heeft last van symptomen, dus wie weet ben jij de gelukkige zonder!
Hallo, Wij gaan ook voor de eerste!! ben maandag gestopt met de pil! Dus dit weekend ong worden, en daarna klussen zoals we dat noemen. Vind het reuze spannend terwijl het misschien wel een jaar kan duren. Of misschien binnen een maand raak je weet het nooit. We willen zo graag een babytje maar ja dit heb je niet voor het zeggen. Ik heb ook van die ovu testen en zwangerschapstesten binnen via het internet besteld! ideaal zal ik maar zeggen! Maar zit met 1 vraagje: Zijn jullie aan het foliumzuur tabletten?? De dokter zei namelijk tegen mij, dat het onzin is als je jong bent en gezond levent. Maar op het internet lees je overal dat het belangerijk is om die tabletten te slikken. Wie o wie helpt mij op antwoord! Anders haal ik namelijk morgen die dingen in huis Hoor het graag van jullie, allemaal sterkte en hopen op goed nieuws voor iedereen!!
hoi nana, het is wel het beste om gelijk met foliumzuur te beginnen dat kan geen kwaad.. voor het zelfde geld is het wel gelijk raak dan ben je al begonnen met slikken en ook al duurt het wat langer dan kan het zowiezo geen kwaad.. succes