jonge 20-ers met pcos

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Anais, 26 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    hoi meiden

ik zou graag een clubje voor jonge 20 ers opzetten die pco hebben.

Ikzelf ben nu20 jaar en probeer al meer dan 2 jaar zwanger te worden.een jaar geleden hoorde ik dat ik luie eierstokken had,enkele maanden geleden werd bevestigd dat het pco was.de bekende (cysten)kralenkrans in de eierstokken en het ontbreken van de eisprong.ik heb eierstokken met boemvol cysten en de eiblaasjes ontwikkelen zich nooit100% en springen dus..blijkbaar helemaal nooitbij mij.
    ook heb ik enkele cysten in de baarmoeder(aangeboren)
    en een omgekantelde baarmoeder.
    ook is de baarmoeder inggang te nauw waardoor ik meer last heb van onder andere mijn menstruatie.deze moet meer en hardere krampen geven om het bloed(smakelijk) eruit te krijgen.waardoor ik dus doodga van de pijn telkens ik mijn regels heb ;).ik heb ook wat overgewicht(ong30 kilo teveel) heb een maagring (ben 15 afgevallen) sinds 2009 en ik moet binnekort een bloedonderzoek doen op insuline voor te zien of ik diabeet ben(ivm de pcos) en als laatste moeten we een sperma onderzoek gaan doen.

maar ik heb het zo druk gehad met de nieuwe puppy hier ;) en men nieuw werk dat het er nog niet is van gekomen.

als de soldaatjes goed zijn mag ik met clomid beginnen...zo niet dan is het ivf.maar ik weet niet goed of ik daar klaar voor ben.daar zal ik toch nog over moeten nadenken.het is niet iets dat je overhaast want het is een zeer moelijke gebeurtenis zowel emotioneel als fysiek...dus petje af voor de dames die het gedaan hebben;)

ik ben nu in ronde 23 (maar heb wel cyclussen van 25 tot 60 dagen)heb nog nooit een ei gehad:x niet leuk dus.

dus dames ik weet dat er een topic is in vruchtbaarheidsbehandelingen over pcos maar vind deze wat groot en het gaat meer over de behandelingen....dus graag had ik meiden van ong mijn leeftijd willen kennen die dit dus ook een beetje meemaken...want het is allemaal nieuw voor mij..ongeveer dan :)

groetjes!!

2. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    nou dan ben ik dus de enige blijkbaar
    sluiten dan maar.

Deel Deze Pagina