Ik vraag t namens een vriendin van mij.. midden in haar cyclus op dag 16 is ze begonnen te vloeien, ovulatiebloeding denkt ze. Maar nu is het bloeden heviger met helderood en stroomt als een gek en ook met erge buikpijn. Haar ovulatietest is wel positief, en ze is bang dat t misschien toch wat anders/ernstiger is.Heeft iemand ervaring met een tussenbloeding, ovulatiebloeding die al langer dan 3 dagen aanhoud?
Ik heb er geen ervaring mee , maar als het zo blijft doorgaan zou ik misschien toch ff naar ha gaan ..
Was ze mischien al zwanger en is dit een MK?Mischien dat ze gewoon begin van haar cyclus een menstrutie heeft gehad zonder te weten dat ze zwanger is/was? Anders weet ik het ook niet! Groetjes Eleni
Ik weet inderdaad ook niet zo goed wat het kan zijn. maar 3 dagen hevig bloeden midden in de cyclus lijkt me niet helemaal goed. Als ik haar was zou ik gewoon even de huisarts bellen, die kan meer duidelijkheid geven. Succes!
Zwanger was/is ze niet want ze had negatieve zwangerschapstesten. Zij probeerd ook zwanger te raken met inseminaties. Alvast bedankt voor de reacties.