Spannend

Discussion in 'Zwanger worden' started by Female, Aug 5, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Female

Female Niet meer actief

Hallo Mensen!! :D

Al een paar weken aan het lezen op dit forum, maar nu toch eindelijk geregistreerd!

Ik heb op 30 juni, na een jaar of zeven Tryginon, mijn laatste pil geslikt. Het wordt nu al super spannend allemaal, Volgens cyclus van 28 dagen had ik 1 aug ongesteld moeten worden, maar nog niks. wel op die dag negatief getest. maargoed je lichaam kan nog erg regelmatig zijn id eerste maand natuurlijk. wel veel dagen extreem moe geweest de afgelopen week en erg gevoelige tepels (nog niet eerder gehad). Afwachten...!!!! mss toch nog maar een paar testjes in huis halen voor de zekerheid vanmiddag...

Liefs!

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    das zeker spannend female... zal voor je duimen en laat je het even weten als je gestest hebt?
    xxx

3. Female

Female Niet meer actief

zeker kaatje, dankjewel voor je antwoord. ben net een weekje op vakantie geweest, heb daarvoor een aantal berichten van je gelezen op het forum... maar hoe staat het bij jou inmiddels? xxxx

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    zet toevallig net een nieuw berichtje in de topic "zwanger worden" heb nog steeds buikpijn en misselijk dus heb vanochtend toch een test gedaan. had zo iets van misschien heb ik deze maand wel een kortere cyclus dan 32 dagen en ben ik al een paar dagen over tijd maar teste helaas negatief..nou heb ik wel testen van het merk Romed en hoor daar een hoop slechte verhalen over.... ben bang dat ik weer last heb van mijn cyste ( krijg 1 sept. pas een controle echo) maar we blijven positief en hopen dat ik volgende week positief test :)
    xxx

5. Female

Female Niet meer actief

hai kaatje. duurt lang zeg voor je op controle kan... maar het kan heel goed dat het toch positief is he, aangezien je nog niet overtijd bent.. ik weet het ook niet met die testen, heb er pas 1 gedaan nu en eigenlijk geen flauw idee van wel merk ik de meest betrouwbare testen kan kopen..... ga er iig vanmiddag een paar halen en dan mss morgenochtend of maandagochtend testen. wanneer ga jij weer testen?

Liefs femke

6. Josje

Josje Lid

Jul 19, 2006
    23
    0
    0
    Hee! Succes met zwanger worden meid! Ik ben denk ik ongeveer dezelfde tijd als jij gestopt met de pil! Maar nu is mijn cyclus ook een beetje ontregeld volgens mij.. ben intussen wel ongi geworden maar hij is wel een paar daagjes langer..

Wens jullie heel veel succes en plezier met klussen!

7. Female

Female Niet meer actief

hoi josje. dankjewel! irritant he dat je lichaam weer normaal moet worden... nu heb je geen flauw idee wanneer er wat in je lichaam gebeurt.... we wachten af en jij ook succes!! liefs..

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Ja ik weet zo ie zo niet hoelang mijn cyclus is. ben in april 2005 gestopt met de pil maar bleek geen eisprong te hebben.heb nu 3 maanden clomid gehad (tot de cyste) maar dat mag ik nu even niet slikken.had vorige maand voor het eerst een eisprong uit mezelf en toen had ik een cyclus van 32 dagen dus kan nu best minder zijn geworden... we testen volgende week gewoon nog een keer

xxx

9. nicci83

nicci83 Bekend lid

Jul 10, 2006
    591
    0
    0
    Spannend hoor!! Succes allemaal!! ;)

10. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

May 5, 2006
    1,125
    0
    0
    noord holland
    Female ik heb de zelfde pil als jij gehad \ik had dat ik een half jaar zeer onregelmatige cyclus had
    gelukkig is dat weer normaal
    succes grmaria

11. Female

Female Niet meer actief

kaatje, super spannend nu dus! nog 4 dagen kun je testen! ben benieuwd hou je ons op de hoogte?! xxx

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    ja tuurlijk... ben dagelijks te vinden hier hahaha
    xxx

13. Female

Female Niet meer actief

nicci thanks!! ps hoe staat het bij jou? xxx

Marc en maria, spannend! en morgen kun je testen he?! voel je je net als anders? xxx

14. mark en maria

May 5, 2006
    1,125
    0
    0
    noord holland
    maar we wensen je succes toe
    want je lichaam is af en toe best in de war qua gevoelens

15. Josje

Josje Lid

Jul 19, 2006
    23
    0
    0
    Hmm.. lees dus dat meer mensen een onregelmatige cyclus hebben.. hoop dat alles snel weer goed komt!

Succes allemaal!

16. Niet meer actief

Hallo Female, ben ook rond dezelfde tijd als jou gestopt met de trigynon, het is zeker spannend! Succes en veel klusplezier!

17. Female

Female Niet meer actief

hey sandra, toevallig! spannend! enne... 2 dagen overtijd? ben je al een keer 'natuurlijk' ongesteld geworden? en wanneer ga je testen?

18. mark en maria

May 5, 2006
    1,125
    0
    0
    noord holland
    Marc en maria, spannend! en morgen kun je testen he?! voel je je net als anders? xxx

ja voel me wel iets anders hihi maar durf het nog nietecht te geloven
    het is hier al wel 3 dagen pasta macarini en spagetti hihihi erg veel trek in :oops:
    ik ben wel meer moe als anders nog geen gezeur enzo in onderbuik dus we blijven duimen dat de :evil: weg blijven
    al is het koffie laat ik staan vind het niet echt lekker meer
    en vrij veel last van maagzuur

gr maria

19. Female

Female Niet meer actief

maria laat je wel het testresultaat weten? wanneer ging je testen?

20. Niet meer actief

@Female, ik probeer het testen wat uit te stellen, ben wel ongi geweest na het stoppen, de eisprong heb ik ook gevoeld gehad, maar ik denk dat ik morgenvroeg ga testen.

@marc en maria, ga je morgen testen? succes

Share This Page