Spannend

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Female, 5 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Female

Female Niet meer actief

sandra, hoe voelde je je eisprong? ik had nl wel ong 13 dagen na de eerste dag van mijn laatste menstruatie een korte maar concrete steet in mijn onderbuik, en de dag erna wat kramp op diezelfde plek... en alleen op die dagen ook het berucht 'slijm' .... ben benieuwd of dit mijn eisprong was...
    ik wil denk ik ook morgenvroeg testen... spannend
    x

2. Niet meer actief

Ja zo ervaarde ik het ook, had op die calculator hier links in het menu mijn 1e dag laatste menstr. ingetoetst, en de op de datum die daar uit kwam voelde ik idd, krampen en steken en had ik dat slijm. Dus dat kan dan toch bijna niet anders he.
    Maar had eigenlijk gisteren ongi moeten worden, maar had alleen ineens een witte prop :( :oops: En zoals ik op dit forum begrijp kan het 2 dingen zijn, zwanger of ongi komt eraan.. dus 50% kan he. Maar ik hou in mijn achterhoofd dat het ook het ontpillen kan zijn, vandaar dat ik nog ff wacht met testen, maar denk niet dat ik dat lang uithoudm dus morgenvroeg zal t dan gebeuren..
    Nu maar hopen dat we morgen beide een gat in het plafond van de wc springen he ;)

3. Female

Female Niet meer actief

hoi sandra, ik ben erg nieuwschierig! ik vond het ook erg opvallend, maar ik heb geen ovaluatietest gedaan, voelde het gewoon erg duidelijk.. heb geen flauw idee of dit echt mijn eisprong was... maar jij bent nu dus 2 dagen overtijd. hoe heb je het uitgerekend? ik ben dus ook nog niet 'natuurlijk' ongesteld geworden, maar als ik de regelmaat van tijdens de pil aan zou houden, had ik 1 aug ongesteld moeten worden... toevallig, dat we op dezelfde dag gaan testen!! als de :evil: uitblijven tenminste :) xxx

4. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

5 mei 2006
    1.125
    0
    0
    noord holland
    ik laat het zeker weten
    waneer ik ga testen weet ik nog niet
    maar ik laat het zeker weten

5. Female

Female Niet meer actief

oke maria iig veel succes en ik duim zeker voor je!!! x

6. Niet meer actief

Hey Female, ik heb dat uitgerekend aan de hand van de calculator hier op de site.

7. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hallo Female,

Welkom op deze site. Erg spannend voor je. Ik hoop voor je dat het meteen raak is.

En alle andere dames; veel succes met testen. Hopelijk komen er mooie resultaten uit.

Groetjes, Jaycey

8. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    He Female welkom,

Hopelijk heb je morgen een positieve test in handen!

Ik verwacht dat je lichaam nog aan het ontpillen is.
    Ik ben eind april gestopt met de pil. Daarna ben ik ongesteld geworden.
    Vervolgens hebben we 2 testrondes ingelast, om te kijken hoe mijn cyclus is.
    Testronde 1 = 40 dgn!!!
    Testronde 2 = 33 dgn.
    Vorige cyclus zijn we er serieus voor gegaan.
    Ronde 1 = 29 dgn.

Maarja ieder lichaam is natuurlijk anders.
    En het kan altijd gelijk de 1e keer raak zijn.
    Ik hoop het voor jullie, en ik hoor het morgen graag!

Liefs Neia

9. Female

Female Niet meer actief

@ jaycey! dankjewel voor je berichtje! jij ook succes!! groetjes fem

@ neia zo te lezen is je lichaam al weer behoorlijk regelmatig. fijn! ik ga morgen zeker testen. ga er vanuit dat hij negatief is, aangezien ik een dag of 3 geleden negatief heb getest (maar dat was dan ook net op mijn nod). maargoed, als ie weer negatief is, dan mag ik wel eens ongesteld worden! ben wel eens eerder een poosje gestopt met de pil, en toen was alles eigenlijk meteen regelmatig... I'll let you know!! ;) xxx

10. mark en maria

5 mei 2006
    1.125
    0
    0
    noord holland
    nou hier is het gelukkig goed gekomen
    maar ja morgen word spannende dag
    ze mogen nu wel wegblijven de :evil:
    ze zeggen dat je na zwangerschap en na een mk meest vruchtbaarder bent dus laten we hopen dat mijn menneke zijn zaadjes de goede opdracht gegeven heeft :)

11. Female

Female Niet meer actief

hai maria begrijp ik goed dat jij nu morgen toch gaat testen? vind het sowieso super spannend voor je allemaal!! x

12. mark en maria

5 mei 2006
    1.125
    0
    0
    noord holland
    mocht morgen wegblijven dan denk dat er een test tegen aan gaat ja al heb wel ervaring
    dat ik bij de vorige zwangerschap voor het mis ging pas in week 6 positief had dus we zitten in een duo strijd :oops:

13. Female

Female Niet meer actief

maria, bestond er maar iets meer als alleen die testen die soms zo oneindig vaag lijken.... veel succes, laat maar weten! x

14. Niet meer actief

maria heel veel succes met testen ik hoop dat het positief is

15. mark en maria

5 mei 2006
    1.125
    0
    0
    noord holland
    ja was dat zo dan haden wij vrouwen het stuk makkelijker hihi
    ik laat jullie het zeker weten
    enigste wat me wel op valt is dat onze kat veel vuldig bij me zit knuffelen hihi
    dus laten we hopen dat het eem positief teken is

16. Niet meer actief

katten kunnen het aanvoelen ik hoop het voor je meid

17. Female

Female Niet meer actief

@ Sandra en Maria: Enne hebben jullie er al een testje tegenaan gegooid??

ik heb weer getest, maar negatief. had net op het nod forum ook al een berichtje gezet, maar ben bang dat ik zo dom was om een beetje verkeerd te rekenen... uitgaande vd pil-cyclus moest ik nl op 1 aug ongesteld worden. maar aangezien ik op 24 juli even kramp en een duidelijke steek in mijn onderbuik had, en op die dagen heel duidelijk dik en rekbaar slijm, denk ik dat dat mss mijn ei was... in dat geval zou ik dus pas 7 of 8 aug. ongesteld moeten worden... dus er is nog hoop!! xxx

18. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hallo,

en, hebben er nog meer dames getest. Ik ben benieuwd.

En Female, hopelijk heb je inderdaad fout geteld, en heb je nog alle kansen. Ik duim voor je.

Liefs, Jaycey

19. Female

Female Niet meer actief

hoop het ook jacey, thanks!! xxxx

20. Niet meer actief

Laten we het hopen Female!

Ik heb getest, negatief. Ik ga nu wachten op de befaamde en gehate :evil: :evil: , dan op naar ronde 2, maar we blijven nu ook gewoon oefenen ;)

Deel Deze Pagina