balen sandra, hoop stiekem toch nog voor je dat ze uitblijven.... hoeveelste ronde was dit ook al weer voor jou? x
ik durf er hier nog geen test tegenaan te gooien al is het als het er morgen nog niet is ik er een test tegen aan gooi dus wegblijven hihi wat ik wel heb is met vlagen misselijk sinds gisteravond wat gevoelige borsten een soort balletje in mijn onderbuik en de koffie laat ik staan groetjes maria
ow vind het zo spannend voor je maria!! ook nog geen ongesteld-gevoel?? ga je echt pas morgen testen? heb je ze nu al in huis? x
ja heb ze wel in huis hihi kan me bijna ook niet bedwingen heb wel af en toe een zeur gevoel maar niet als anders dus we wachten het af hihi
begrijp het is echt moeilijk om te wachten hihi. heb ze een test die je op elk moment vd dag kunt doen of alleen 's ochtends? ben zo benieuwd! x
ja is ook maar ik prbeer me echt in spanning te houden heb wel dat ik meer witvloei heb soort melk achtig doorzichtig maar ja weet niet of dat als goed teken durf te zien
Dit is onze eerste ronde pas, dus ik verwacht eigenlijk ook niet dat het nu al raak is, maar van de andere kant, alles is mogelijk natuurlijk. Bij de 1e kwam ik er pas met 6 weken achter, was ik 1x ongi geweest, maar ja ben nu ook al 1x ongi geweest haha, maar wat ze zeggen he, geen zwangerschap is hetzelfde.
@maria: dat heb ik ook die witvloei, niet heel veel maar wel opvallend... heb je verder nog ergens last van? @ sandra: het kan idd allemaal, zelfs 1e ronde he, spannend!!
ik heb best witvloei meer als gewoon misselijk,af en toe steken in mijn borsten meer rechts dan links eet al paar dagen pasta's hihi maar eerste wat vaak is is het uitblijven van de ene vrouw merk gelijk wat en van alles de andere merk niks dus het is afwachten gr maria
ik hoop dat de hier wegblijft en plaats maakt voor een baby maar heb met mannetje afgesproken dat ik morgen test doe waarom is de man er nuchterde onder als de vrouw
hey maria, man is idd veel nuchterder... maarja in hun lichaam gebeurt ook niets..... laat t weten he morgen, ben heeeel benieuwd, hoop t zo voor je!! xxx
ja het gaat nog steeds goed hier hihi nog geen maar wel als ik denk van ojee ren wc en gelukkig niks maar het word spannend hihi
idd iedere keer als je ook maar iets voelt ga je weer naar de wc. spannend... wat duurt dat wachten lang he.... en probeer dan maar es aan wat anders te denken... liefs!!
hier nog geen maar heb wel wat gezuer in onderbuik en voel me best wat misselijk ben al geregelt naar wc geweest en iedere keer weer opluchting ik heb nog geen test gedaan omdat dit gezeur in mijn onderbuik er is ik probeer over als de dan er nog niet zijn een test er tegen aan te gooien ppffftt duimen erg veel duimen word het hier maar ga weer aan het werk heb nog veel te doen gr maria
Succes jullie! Wij gaan nu aan ronde 2 beginnen, de zijn gisteravond gekomen. Ben ik gelukkig wel van die onzekerheid af..
Sandra balen zeg; ik ken het gevoel. Maar we gaan gewoon weer "vrolijk" verder naar de volgende ronde. Veel succes! Liefs Neia
Dank jullie! Als de menstruatie weg is, gaan we proberen zowiezo om de dag te klussen, hebben best weinig geklust vorige ronde, dus zelf schuld he! Hopen dat je wegblijven Maria enne Neia veel klusplezier!