Ja de ongie is gelukkig bijna weg. Dan...........eindelijk weer klussen. Wij gaan het ook om de dag doen (net als afgelopen maand), als we er tenminste zin in hebben . Dat moeten we nog maar afwachten met alle problemen en stress die we nu hebben. We zien wel! Sandra succes de komende paar dagen met je ongie! Liefs Neia
Ik ben w.s al de zoveelste die erover begint maar ik wil het toch even kwijt. We zijn sinds kort aan het proberen om zwanger te worden. Mijn eerste menstruatie was niet wat het hoort te zijn. Praktisch niets zeg maar. Nu ben ik al enige tijd extreen moe met vlagen. Ik reageer anders op dingen. Ben veel misselijk en licht in mijn hoofd alsof ik flauw ga vallen. Nu sinds 2 dagen hele dikke slijmafscheiding wat ik echt nog nooit heb gehad. Ook veel onrust in mijn buik.Ik ben soms echt overtuigd dat ik zwanger ben... Ik ben er wel erg veel mee bezig, zou ik me gewoon dingen in mijn hoofd halen? Omdat ik het zo graag wil? Mijn man wordt nu al gek van me.......
kan zijn dat je er zo mee bezig bent dat je lichaam daarop reageerd waneer heb je je vruchtbare dag dat wil ook met dik slijmafscheiding gaan ik zou als ik jou was jezelf toch maar eens je koppie op wat anders proberen te zetten is wel moeilijk maar lijkt me op dit moment het beste weet niet waneer je weer de moet hebben? gr maria
hey maria! ben bij mijn schoonouders, maar dacht toch ff berichtjes lezen, ook omdat ik dacht dat jij zou testen vandaag... nog niet gedaan? xxx
nee weet ik had ha gebelt voor info wel of niet testen die raden mij aan deze week nog te wachten en in het weekend te testen mochten we geluk hebben dat de weg blijven en ons katje sharon(20) liep ineens wankel op haar achter pootjes dus snel mee naar dierenarts medicijnen mee gekregen en nu maar hopen dat die aanslaan dus je begrijpt heb mijn koppie nu opmijn kindje sharon zijn alle 3 de katten net als mijn eigen kindjes gr maria
begrijp het ja, enne... of je nou even wacht of niet, het antwoord zal je vanzelf tegemoet komen! we horen het wel! suc6 met wachten xxx
ja baalde er goed van maar uit ervaring met de mk nr2 kon ik pas een positieve test in week5 dus vandaar dat er voor deze keuze gemaakt word en om test kosten te besparen
@sandra78 : hoi naamgenoot. dat wat jij hebt had ik ook last van toen ik net een paar maand van de pil af was. ja ze noemen het hier ontpillen. je lichaam moet nu alles zelf doen. ik wens je heel veel succes met zwanger worden. liefs san.
Dank je! Alleen het zet niet echt super door, voor mijn gevoel heb ik het zwaar te pakken, maar ik vloei bijna niks, maar ja, zal wel bij het ontpillen horen, is ook mijn eerste echte eigen pilloze ongi. Enne stress en problemen kennen we hier ook maar al te goed helaas. Heel veel succes!
heb hier af en toe een soort kramp in onderbuik al hoop ik dat de echt wegblijven heb gevoel als of er een bal in zit nog paar daagjes en dan testen hoop dat het zo ver kom gr maria
jij ook veel succes met testen. ik test zondag pas als ik het tenminste volhou. ik zal voor je duimen meis. liefs san.
nou hier gelukkig nog geen maar heb nog geen test gedaan want heb een zwaar gezeur in onderbuik boeren doe ik veel en ben een echte warhoofd mijn maag is me erg vervelend maar durf er geen test tegen aan te gooien hoop dat ik jullie als nog goed nieuws mag brengen maar ja gr maria
Dat hou je goed vol, Maria! Spannend zeg... En de rest? Nog iemand getest hier? Ik gister voor de zekerheid, maar toch negatief, lange cyclus denk ik..