Vraagje

Discussion in 'Zwangerschap' started by Ringeding, Mar 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ringeding

Ringeding Bekend lid

Jan 14, 2009
    646
    0
    0
    moeder
    Alkmaar
    Ik heb gisteren getest en ik blijk zwanger te zijn.
    Nu vroegen vrienden van ons of we over 2 weken mee willen naar de sauna.... is heerlijk natuurlijk, maar is dat slim?

Nog een andere vraag. Ik heb wegens lichamelijk klachten 2 keer in de week fysiotherapie waar bij ik massage krijg.. kan dit kwaad?

Ik vind het nog te vroeg om aan diverse mensen te vertellen.. wat is wijsheid in bovenstaande gevallen...

2. ch28

ch28 Actief lid

Sep 23, 2008
    494
    0
    0
    Allereerst gefeliciteerd!

Ik heb altijd begrepen dat sauna en zonnebank met name de eerste 13 weken niet aan te raden is vanwege de warmte, dus ik zou dat niet doen.
    Wat betreft de fysio, ik had de eerste weken van mijn zwangerschap ook fysio en ik heb het mijn therapeut meteen verteld. Het kon in het geval van mijn behandeling geen kwaad, maar ik vond het wel fijn het zekere voor het onzekere te nemen. Een fysio heeft volgens mij ook beroepsgeheim dus zal het als het goed is tegen niemand vertellen.

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

sauna zou ik niet doen. ik ben een regelmatige sauna ganger maar mocht de eerste 12 weken niet van mijn verloskundige.

fysio zou ik even inlichten over je zwangerschap.

4. Ringeding

Ringeding Bekend lid

Jan 14, 2009
    646
    0
    0
    moeder
    Alkmaar
    hmm dan moet ik het toch maar gaan vertellen. Die vriendin zou me toch al doorhebben, want die zit steeds te vissen of ik zwanger ben....
    En de fysio vertel ik het aankomende donderdag maar....

Share This Page