Spannend !!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Nemo1984, Apr 29, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nemo1984

Nemo1984 Actief lid

Apr 19, 2009
    267
    25
    28
    Zuid holland
    Ik ben pas net nieuw hier dus ik zal me nog even kort voorstellen, ik ben Rianne en ben 24 , mijn vriend is 27 en we zitten nu in een spannende periode..
    We wisten al een tijd dat we graag kinderen wilden maar ivm grote verbouwing in huis was het nog niet de tijd om te stoppen met de pil. we zijn nu ruim 4 maanden geleden verhuisd en ik ben in mijn 3e week van de pil 1 pil vergeten en 1 pil te laat ingenomen.. In mijn stopweek had ik 1 dag last van afscheiding maar daarna dus niet ongesteld geworden.... Dat is dus nu inmiddels ruim 2,5 week geleden en ik ben het nog steeds niet!! (de HA had me aangeraden om nu even te stoppen met de pil, om te kijken of ik ongesteld zou worden)
    Ik ga dan zo naar de kruidvat of etos ofzo en haal toch maar even een test.. en dus morgenochtend testen... Is dat trouwens nodig .. Dat je s'ochtends de test doet of maakt dat niet uit?
    ERg spannend dus allemaal... ik durf niet te hopen dat het zo is...
    Maar.. als het niet zo is dan hebben mijn vriend en ik besloten om geheel te stoppen met de pil!!!! erg leuk dus!!!
    Ben erg blij dat er zoveel mensen zijn die hetzelfde meemaken!!
    Ik hoor graag anderen mensen die ook morgen gaan testen!

2. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

Mar 12, 2007
    1,813
    1
    36

zover ik weet id ochtendurine wel het beste, maar niet perse nodig
    toen ik eens bij HA heb getest had ik ook geen ochtendurine en zat er zelfs wat bloed bij, dat maakte volgens hem niet uit

3. Nemo1984

Nemo1984 Actief lid

Apr 19, 2009
    267
    25
    28
    Zuid holland
    en misschien een stomme vraag hoor.... maar hoe gaat dat eigenlijk bij de HA? moet ik dan mn ochtend urine in een potje doen en gaan ze dat testen? maar hoelang moet je dan wachten?

4. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    de dokter hangt meestal ook gewoon een testje in de urine net zoals jij thuis zou doen.. dus uitslag is binnen paar minuten bekend :)

ochtendurine is beter... omdat het geconcentreerder is, maar mocht je wat langer overtijd zijn, dan kan je met elke urine testen..

5. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

Mar 12, 2007
    1,813
    1
    36

ik kwam bij huiarts en die had vermoeden dat ik zwanger was, ik niet want verloor bloed
    toen zei hij, plas maar even in potje, vond ik toen raar maar hij zei dat het gewoon kon.. was niet zwanger toen mja :(

Share This Page