nog een kindje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door cindypascal, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindypascal

cindypascal Actief lid

26 sep 2005
    301
    0
    0
    bergen op zoom
    het klinkt misschien heel raar, maar ik zou er al best een baby bij willen hebben.
    ik ben 4 en een halve week geleden bevallen en ik was het zwanger zijn helemaal nog niet beu.
    misschien komt het wel omdat alles zo goed is gegaan.
    ik zou het echt niet erg vinden om nu al weer zwanger te raken.

ben ik een uitzondering of zijn er mensen die er ook zo over denken...
    hoeveel tijd zat er bij jullie tussen 2 kinderen...

groetjes cindy

2. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    meis wat let je :) mijn oudste was 10 weken toen ik alweer zwanger was van me dochter Ameé

maar het is wel drukkies hoor kan ik je wel zeggen
    en echt genieten van je 2de zwangerschap is er niet echt bij
    en van je kleintje ook niet als die lekker over de grond gaat , want je kan bijna niets met je dikke buik :)

3. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    tja denk dat dat voor iedereen verschillend is, ik moest er toen ik net bevallen was niet aan denken zeg, niet dat ik geen kind meer wilde maar meer dat ik even niets aan de onderkant moest hebben (of erin ;) )

ik had totaal die behoefte niet, wist wel dat we nog een 2e wilden, maar niet direct al echt het idee van er een jaar of 2 tussen te laten, ook niet bij de 2e toen hadden we zoiets van we zijn nu wel klaar...jongen en meidje, maar nu met mijn 34e is het toch weer gaan kriebelen...

maar nogmaals tis voor iedereen anders als jij het graag wilt en je man wil ook, wat let je dan??? ga ervoor zou ik zeggen...

:D :D

4. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    poeh ik zeg nu al dat ik nooit meer zo'n korte periode ertussen wil. De eerste is 14 maanden en ik ben gewoon weer erg misselijk en moe. Net nu mijn dreumes alleen maar moelijk is.

Maar je moet doen waar je jezelf goed bij voelt

5. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Als niets je in de weg staat,doen!
    Maar denk er om het is wel pittig hoor 2 kinderen in de luiers.
    Zelf was ik na 11 maanden weer zwanger van de 2e.
    Toen hij 5 maanden oud was was ik nog enorm moe,en bleek nog ijzertekort te hebben.
    Na de ijzertabletjes ging ik me steeds beter voelen tot hij 9 maanden was toen stopte ik met de pil.

6. sabrina27

sabrina27 Actief lid

21 aug 2006
    279
    0
    0
    ik was na me eerste na een half jaar al weer zwanger maar jammer genoeg kreeg ik een miskraam en nog 2 keer daarna.
    toen me oudste 1 jaar was werd ik zwanger van me tweede kleine meid die is nu net 6 maanden.
    me vriend had 2 maanden geleden al zoiets van laten we er nog eentje nemen en ik wil wel heel graag maar ben bang dat het weer mis gaat.

Deel Deze Pagina