Argggggggggg.......... Sinds 2 dagen krijg ik op beide wangen last van pukkels....... Ik heb altijd een babyhuidje gehad.. Nog steeds :x trouwens... Door de mengeling van mijn nederlands mama en mijn surinaamse papa heb ik het geluk mogen hebben van een lekker kleurtje met een gladde babybillen huidje, zoals mijn moeder altijd zegt.... ,maar nu En gisteren op de verjaardag van mijn dochter heeft ook IEDEREEN er een opmerking van gemaakt.......juist omdat ze een gave huid van mij zijn gewend...... Zou het een voorteken/symtoom zijn of gewoon vette pech :
Hey! ik heb ook echt nooit puistjes en een gave huid en een aantal dagen voor mijn NOD had ik ineens 2 puistjes.....en bij mij was het een voorteken misschien/hopelijk voor jou ook
Nou laten we het maar hopen.... Ik heb mijn NOD op 2 sept staan.... en het is nu voor het eerst dat ik niet kan w88 met testen want ik heb zo een vermoeden.... Jij in iedre geval nog gefeliciteerd...... leuk he zo´n eerste echo.. geniet er lekker van
bij mij was het idd een teken dus wie weet meis je hormoon huishouding veranderd maar ook als je stop met de pil veranderd die dus afwachten
Nou ik was niet aan de pil....... .... Nog meer hoop...hihihi Maar blijf natuurlijk nog wel ff met beide benen op de grond tot ik een vette streep heb gezien op een posi.test
Nou remember.... In het puisten festijn-geval kunnen we elkaar de hand schudden...Ik krijg ze ineens overal...nek/wangen/kin...en niet van die kleintjes ook!! Duurt het lang he...nog even meid!! Ik kan ook haast niet meer wachten...
Gna Gna Keeping my fingers crossed Ow, ninetje en remember ik hoop het zo voor jullie. Liefs, Gerrina
Ik heb het ook! M'n moeder zei het gister ook nog tegen me; goh meid wat heb je een puistjes, dat heb je anders nooit. (en ze weet niet dat we bezig zijn) We zullen zien.... [-o<