Ik ga dus testen, maar de vraag is: WANNEER? Dinsdag 12 September is mijn NOD (uitgegaan van het feit dat deze cyclus even lang zou duren als mijn vorige , de eerste nadat ik met de pil ben gestopt) Nog helemaal geen symptomen van de duiveltjes te bemerken ... Wanneer zou ik nu testen? Ik heb er hier net twee gekocht. Morgen al? Of toch maar wachten tot woensdag, of ... HELP!
Ik zou wachten tot je NOD, anders is het misschien wel zonde van de test. Nog even volhouden als dat lukt... Liefs, Duveldraakje
Julie, om jezelf niet teleur te stellen zou ik nog heel even wachten. Mij is nu wel duidelijk hoe die pil je cyclus in de war kan sturen. Dus een paar dagen later testen is heel spannend, maar wel zo reeel. Sterkte!
ik zou sowieso w88. Je weet ook nog niet echt wat je cyclus is. Dus als je kunt wachten zou ik minstens 2 dagen ofzo na je nod pas testen. Maar ach wat kan het kwaad. Ja het kost je alleen geld als je ongi toch wat dagen later komt. Succes iniedergeval
ik denk niet dat ik degene zou moeten zijn voor advies ...hahahah ik ben megavet slecht in w88 ..en als ik de testen in huis zou hebben dan had ik het allang gedaan
hahaha, wel grappig! Jullie kunnen blijkbaar ook moeilijk wachten hé maar ja, ik weet ook wel (ergens ver weg in mijn achterhoofd ...) dat dit beter is ... grr, die laatste dagen duren een eeuuuwwigheid!!! Ik weet nog niet 100%, ofwel morgen (wanneer normaal m'n regels moeten komen) ofwel woensdag. Daarom heb ik ook ineens 2 testen gekocht, voor als de eerste negatief zou zijn, later nog eens te proberen hahaha (niet goed bezig hé) goh, het leven kan zo stom zijn soms ...
het verstandigste is om te testen als je echt een paar dagen overtijd bent. ik testte al op mn NOD , ik kon niet wachten haha, hoezo ongeduldig
ik zou ook pas testen als ik overtijd was!!!heb het zelf ook eerder gedaan!en heb daar nu wel een beetje spijt van!!!succes meis! liefs maloeke
Ik zou toch proberen om nog 1 of 2 dagen na je NOD te wachten ik weet dat het moeilijk is maar dan heb je wel zekerheid.. als je het op je NOD doet zegt ie misschien nega terwijl het 2 dagen later positief kan zijn omdat je dan meer hormonen in je bloed hebt.. succes xxx
wel ja,wat ik me dus ook afvraag: is het morgen echt mijn NOD wel?? mijn eerste cyclus na de pil was 35 dagen, maar ik heb al vaak gehoord dat je cyclus anders is na het stoppen met de pil en dus nog langer of terug korter kan worden. (voor ik de pil nam was mijn cyclus steeds 28 a 29 dagen) pfff, zoveel vragen, zoooveel problemen en waarschijnlijk weer allemaal voor niets ...
ik zou maar eerst wachten voor dat je gaat testen voordat je een test verspilt. als over 2 dagen (13-9) je nod is zou ik nog een aantal dagen wachten. geen teken van duivels nu zegt niks,ik voel de duivels bijna nooit aankomen.