Ik heb er echt zin in!! Ik hoop dat ze het hartje gaat luisteren... Hebben ze dat bij jullie ook gedaan met iets langer dan 13 week? Ik hoop dat ze het kan vinden! Moet ik daarvoor ook een volle blaas hebben of niet? Nou ik laat wel weten hoe het ging
Bij mij hebben ze het hartje gehoord bij 12 weken en ik hoefde geen volle blaas,ik wens je heel veel plezier morgen en geniet ervan
bij bijna 14 weken hebben ze het bij mij geprobeerd maar het hartje was niet te vinden. dr hele gezicht betrok, ze deed vervolgens een echo, maar er was niets aan de hand het kindje lag wat ongelukkig en ik ben niet de slankste dus mijn isolatielaagje is vermoedelijk de boosdoener geweest. maar als je slank bent zou het met 13 weken zeker moeten kunnen vertelde mijn verloskundige ennuh... veel plezier vandaag!
Wij hebben het hartje met 10wk en 5 dagen gehoord. Het was wel even zoeken voor de VK maar uiteindelijk toch gevonden en het was echt super gaaf. Ik hoefde geen volle blaas te hebben. Heel veel plezier vandaag! Kus Toys
dank je wel voor de reacties Ik ben zelf slank (ondanks het buikje dat er nu zit ) nou hopelijk vind ze het, dan ben ik ook weer rustig Want ze maken daar ook geen echo's. Ik moet er om 19.20 zijn dus laat wel weten hoe het ging!
beetje late reactie maar kon niet eerder op de pc.. Nou ik ben er dus geweest.. mijn bloeddruk was goed en de baarmoeder voelde goed aan.. Toen het hartje luisteren...natuurlijk liet de kleine ons vol in spanning pas op het laatst (toen ze het al over een echo afspraak had) besloot ie ons uit onze lijden te verlossen en liet een mooi kloppend hartje horen Maar toen de bloeduitslag... helaas ben rhesusfactor negatief Nou ja het is niet anders
@lauraatje -> Ik ben resusnegatief. Niks ergs aan. Je moet 2 x een prikje hebben, rond 30 weken en na de bevalling testen ze je kindje hoe zijn/haar bloed is. Als die positief is moet je nog een prikje. Of ben je bang voor prikjes??? Groetjes Simone
wauw Lauraatje wat gaaf dat je het hartje hebt gehoord Wat vond je vriend/man ervan???? Aan de ene kant wel jammer dat die echo niet doorging Dan kon je 'n keer extra je kindje zien Ik ga vrijdag naar de verloskundige om naar het hartje te luisteren maar ik heb hem stiekem al gehoord hihihi Heb vandaag de babysound binnen gekregen en kon niet wachten. Kon het hartje al redelijk snel vinden Net een treintje hihihi
@Simalex : Bedankt voor je reactie. Dat stelt me gerust! ik ging namelijk net al even informatie zoeken en wat ik dan lees is niet zo leuk namelijk... en gelukkig vind ik prikjes niet erg @Kiowa: Ja het was heel gaaf en we vonden het heel mooi en idd had ook wel een echo gewilt hihi... Over die babysound: ik heb zelf ook één heb hem zelf nog niet kunnen vinden, maar de verloskundige zei tegen mij van gebruik hem nou niet te vaak want de baby vind het heel vervelend en zwemt er voor weg... dus ik gebruik hem zelf liever niet meer maar gewoon als ik een keer twijfels heb!
ja, idd Laura. Ik doe het ook alleen als ik twijfels heb ofzo. In eerste instantie heb ik het gedaan voor mijn man. Want die kan er niet bij zijn vrijdag als ik naar het hartje ga luisteren bij de verloskundige. En hij wil het zo graag horen. En er is ook grote kans dat ie bij andere afspraken ook niet bij kan zijn ( ivm deadlines op zijn werk) Nu kan ie ook naar het hartje luisteren. Ik merkte ook wel dat ie in het begin er voor wegzwom. Maar even later bleef ie lekker liggen Was trouwens wel heel appart omdat ik op een gegeven moment het hartje van de baby en mijn eigen hartslag tegelijk hoorde
Wel gaaf dat je het al kon horen. Mij lukt het niet! Het kindje is nu al zeer eigenwijs hahahaha want gister ging het ook al zo moeilijk en uiteindelijk maar een halve minuut gehoord