koffie spa rood en verse jus ...alcohol geef ik niet zoveel om ..maar een koud biertje op een hete zomerdag mmmm..(helaas mag dat niet)
Ik drink vooral veel water verse jus en melkproducten sinds ik zwanger ben. Daarvoor meestal cola of sinas en met uitgaan ging een passoa of wijntje er ook wel in maar mag ik de eerste tijd nog niet
Hier cristal clear Alcohol heb ik niet echt een favo. Ik drink wijn/bier/pernod/port..nou ja.. ik dronk! Biertje doe ik heeeeel soms nog wel als ik super dorstig ben.
Non Alcohol: melk en koude koffiedrankjes Alcohol: Zoete witte wijn... Drink bijna nooit alcohol maar als ik het drink is het toch wel de zoete witte wijn...
Water! En 's morgens een kopje Wiener Melange. Qua alcohol: caipirinha. Mmmm... Wat zal dat lekker smaken straks als het weer mag! Oh ja, en 's winters: warme chocolademelk met bailey's =P~
Non-alcoholisch: verse jus, tonic, bitter lemon, karnemelk, red bull. Alcoholisch: koud witbiertje, rose, amaretto.
Verse jus de orange, troebele appelsap, thee en cola. Alcoholisch vind/vond ik rode wodka met red bull lekker, ben niet zo'n alcohol drinker.
limonade, sapjes zoals dubbel fruit oid, thee niet nooit prik, alleen als ik uit eten ben (snap je dat nou? ) drink geen alcohol
Nou een lekker wijntje (rose of zoete witte) op zijn tijd kan best wel lekker zijn maar ja we laten de flessen die we met de vakantie uit de wijn kelder in frankrijk mee hebben genomen maar voor wat ze zijn. Hebben we over een paar maanden wat te goed denken we dan maar. Nu is het vooral water,zuivel en een vers sapje die gaan er ook wel in.
sapjes wat dan ook( behalve j'orange) probeer nu weer, in t begin van de zwangerschap heel erg misselijk daardoor. uhm kwa alcoholische: uhm ff denken. alle mixjes wel( cola berenburg niet trouwens) verder wil ik alles wel proberen.