Wie o wie kan me eens verder helpen. Heb sinds een paar dagen een soort van steken en flinke druk aan de onderkant van mijn baarmoeder, de kleine lijkt er wel flink tegenaan te stampen. De kleine lag tot vorige week in een stuit, zou het kunnen zijn dat de kleine zich nu aan het draaien is of is dit gewoon voor bijna 27 weken. Het is een erg ongemakkelijk en pijnlijk gevoel. Hebben jullie dit ook gehad? Thnx
Wat het precies is durf ik niet te zeggen. Uk kan gedraaid zijn, kan gewoon erg actief zijn, indalen kan volgens mij ook al (is vroeg maar kan volgens mij wel).... hier wordt ik momenteel ook flink geplaagd (ook buikvirus gehad, helpt ook niet mee) maar voelt hier als indalen. Bij de vk weet je dit soort dingen pas zeker. Hoop dat ie sowieso gedraaid is voor je!
met een week of 28 had ik ook iets soortgelijks! Soms voel ik het nog maar in mindere mate, wel nog steeds die druk! Kan te maken hebben met het indalen maar zeker weet ik het nog niet Aanstaande maandag mag ik weer naar de gynaecoloog en dan weet ik het zeker.