Wij zijn nu drie maanden aan het proberen om zwanger te worden. Nadat ik met de pil was gestopt werd ik netjes na 28 dagen ongesteld. Maar in mijn tweede ronde was dit 30 dagen. Ik heb 7 oktober mijn NOD als ik uitga van een cyclus van 28 dagen. Wat kan ik dan het beste doen, testen op 7 oktober of kan ik beter wachten tot 9 oktober? Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen. Liefs Lolly
Beste Lolly, Ik zou wachten ben tot je de 30 dagen gepasseerd ben. Zelf wordt ik tussen de 28 dagen en 36 dagen ongesteld. Ik wacht dan tot dag 36 met testen. Ik weet dat wachten echt vervelend is, maar waarschijnlijk heb je eerder geen positief resultaat. Moosie
ik zou ook de langste cyclus aanhouden. alhoewel je testen hebt die je 4 dagen voor je nod kunt gebruiken
Ik zou wachten tot je overtijd bent? En dan altijd van de langste cyclus uitgaan.... Maar ja,...misschien ben ik wel jaloers op alle centjes die jullie uit kunnen geven aan testen...hahahhaa... Ik heb het er niet voor over....
He allemaal bedankt voor het meedenken. Ik ga proberen om niet voor 9 oktober te testen. Jullie horen nog van me. Liefs Lolly