Naja, ik baal er natuurlijk wel een beetje van, want ik blijf nu wel hopen. Ergens hoop ik gewoon dat ik anders heel snel (lees: binnen een uur) ongesteld word, en anders wacht ik maar tot maandag...
@ Lindangel Hoi hoi, Ik las net dat je negatief hebt getest, wat superjammer zeg!! En ik snap dat je nu zegt laat nu die ongi dan ook maar komen Hopelijk komt mijn ongi ook gauw, nu alweer dag 72 van deze cyclus pffff. En we houden de moed erin! Groet, Mariska
@Rammel: Nog steeds niet ongesteld, gisteren weer een negatieve test. Ik heb geen foto's genomen, want het was overduidelijk echt negatief. (Trouwens Kruidvat 2 voor 5 euro.) Ik begin nu wel een beetje gefrustreerd te worden dat ik niet ongesteld word. Zoals al eerder gezegd ben ik altijd heel erg regelmatig (28 dagen), en ook al drie jaar van de pil af (dus ontpillen kan het niet zijn). Ik ga er nu echt vanuit dat ik niet zwanger ben en zit dan ook gewoon een beetje te wachten...
Heeii hier ook op het wachtbankje, mijn ei is volgens mij 1of 2 dagen eerder geweest als vorige maand dus zou nu nog 11dagen moete wachten om te testen, maar ook ik wacht een weekje tot na de NOD, want ook bij mijn 1e teste ik pas positief na een paar dagen NA de NOD ik geloof dat ik 5dagen na NOD licht positief teste. Wel moeilijk he hihi. Las dat je inmiddels al 2 nega testen hebt gehad, ma nog geen ongi hebt gehad, ik duim voor je meid hoop dat je over een paar dagen toch een posi test in handen hebt en anders hoop ik dat je ongi snel komt zodat jullie weer snel opnieuwd kunnen klussen!!!! Liefs Adorable
@Adorable, dank je! Dat hoop ik dus ook... Al moet ik zeggen dat ik er weinig vertrouwen in zou hebben als ik wel zwanger zou zijn. Dat had ik met mijn zoontje ook: eerst zien, dan geloven, maar dat zou ik nu helemaal hebben. Ik vind het gewoon zo vreemd dat ik niet ongesteld word. Ik heb wel eerder meegemaakt dat ik vier dagen (geloof ik) overtijd was, maar na een negatieve test was ik dezelfde dag nog ongesteld. Alsof er dan iets van je afvalt. De hoop ofzo. En nu dus niet. Zoals ik al zei, ik word er een beetje gefrustreerd van. En dat is een understatement.
Pfff, frustrerend zeg! Ik zou het nog even afwachten (voor zover dat lukt) en anders even langs de HA om bloed te prikken? Het is raar dat je anders altijd een regelmatige cyclus hebt, en nu ineens niet...
Lindangel, vervelend die onzekerheid.. en dat afwachten. Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt.. Heel veel succes..
Hey Lindangel, OMG meid... wat een spanning zeg.. Het kan zijn dat je na een week pas postief kan testen. Dat HCG hormoon zit waarschijnlijk nog niet voldoende in je lichaam! Oh ik hoop voor je dat het raak is. Laat je het nog wel even weten??? gr, Mariloo
@Rammel: dat is ook mijn plan. Ik denk dat ik nog een week wacht oid. (Eigenlijk moet ik even een deadline voor mezelf stellen, maar ik ben er niet over uit.) En dan doe ik eventueel nog een test. Als dat negatief is wacht ik nog een week en bel ik dan de huisarts. Als het wel positief zou zijn denk ik dat ik ook wel snel een echo zou willen, want zoals ik al zei heb ik er niet veel vertrouwen in als ik zo lang negatief test. Gelukkig heb ik geen feestjes ofzo deze week, want ik heb dus ook geen idee of ik wel kan drinken en alles kan eten...
Ja, daar heb ik ook heel lang (al een paar maanden) mijn hoop op gevestigd, maar na twee zulke negatieve testen denk ik toch dat er opnieuw gependeld moet worden...
Ik heb net besloten dat ik donderdag weer ga testen. Ik heb die avond met een vriendin afgesproken en wil mijn verhaal eigenlijk wel kwijt aan haar. Maar dan wil ik dus ook wel weten of ik nog steeds negatief test. Ik heb net drie indicator-testen gekocht van ClearBlue, maar eigenlijk hoop ik nu dat ik snel ongesteld word...
Nou, de foto lijkt me duidelijk. Net weer een test gedaan en negatief. Ik ga nu dus maar van 'het ergste' uit en gok erop dat ik een maand oversla. Dus ik test over een paar weken wel weer...