ontpillen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Luuz, Dec 30, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    hallo dames,

Vorige maand hebben we de pil weggegooid in de hoop zwanger te mogen raken van een brusje voor Lenn..

Vorige week donderdag mn ei gehad (ovutesten) dus zit nu op dag 7 na ei.. Sinds gisteren af en toe wat steken in mn zij maar viel nog mee..
    vandaag de hele dag al een opgeblazen gevoel, ontzettende trekkende pijn in mn rechterlies..

Nu kan dit natuurlijk van alles zijn. Maar kan dit met ontpillen te maken hebben? als ik weet waar het aan ligt (of aan KAN liggen) dan is het misschien wat makkelijker.. heb er behoorlijk last van..

alvast bedankt.

2. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Kan ontpillen zijn... maar kan ook zijn dat t gewoon de 1e ronde raak is :) Nog een weekje wachten en je zult het weten!
    Spannend :)!!

3. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Haha ja zou kunnen al is de kans denk ik klein.. 3 dagen voor ei geklust, avond voor ei verging ik van de buikpijn dus niet geklust..

4. Aloha

Aloha Fanatiek lid

Dec 29, 2010
    4,229
    2
    38
    Gelderland
    wellicht was die hevige buikpijn juist de eisprong? even afwachten inderdaad nog! spannend! Heb welleens gelezen dat juist de dag dat je buikpijn hebt en hoofdpijn ect DE dag is om te klussen!

5. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    eisprong was het die avond niet. heb vaker die buikpijn (lastige darmen af en toe) alleen kwam het nu wel verkeerd uit..
    maandag ga ik sowieso testen omdat mijn man dan nog in de haven ligt.. Oke, wel vroeg 3 á 4 dagen voor NOD, maar je weet maar nooit. vrijdagavond/nacht is hij pas thuis namelijk en NOD is donderdag.

6. justme66

justme66 Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    4,224
    0
    0
    tja, kan echt alle kanten op! succes met wachten op de test....

Share This Page