spannend!!

Discussion in 'Zwanger worden' started by helma85, Aug 10, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MIJN GOD vanmiddag bij de gyn geweest!!!! xxxxxxxxxxxxx dat ongestelde waar ik t over had was waarschijnlijk omdat gister de bevruchte eicel pas de baarmoeder heeft bereikt. Op de inwendige echo iets iemie mieni zichtbaar 5,8 cm. volgende week terug

xxx

2. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

Anneke, van harte gefeliciteerd zeg !!! Echt fijn voor je :D
    Geniet ervan !!!!

3. cupcake85

cupcake85 Actief lid

Jul 16, 2011
    457
    0
    16
    Zuid-Holland
    Anneke van harte gefeliciteerd! :D hopelijk nestelt ie zich lekker in ;)

Ik zit in ronde twee.... en duurt nog ongeveer 2 weken tot mn nod, maar zit nu al de dagen af te tellen! :D zo spannend allemaal!

4. Dankjullie wel meiden!!!!!!!!!!!!!!!!!! Inderdaad hopen dat t kleintje zit goed innesteld hihi enne die 5,8 cm moest uiteraard 5,8 mm zijn. Hoop dat jullie net als ik snel ook zulk goed nieuws krijgen!!!

xxx

5. babywish84

babywish84 Bekend lid

Jul 14, 2011
    807
    0
    16
    anneke: gefeliciteerd!!

ik moet eigenlijk ook dit weekend ongi worden (of niet natuurlijk!!!) en ben zo benieuwd! voel wel allerlei dingen maarja dat kan ook m'n mentruatie zijn.. kon ik maar even naar binnen kijken! haha!
    dit is ook onze 2e maand pas dat we bezig zijn, dus zou ook wel erg vlot zijn..

6. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

Aug 8, 2011
    1,424
    0
    0
    Noord Brabant
    Anneke: superrrr!!! Gefeliciteerd!!!
    Ben benieuwd of het volgende week allemaal
    Mooi is ingenesteld! Lekker rustig aan doen dit weekend en dat eitje een mooi warm plekje laten zoeken om te groeien!
    :)

7. Dankjewel babywish84,

Balen he dat t niet eerder duidelijk is of je eitje bevrucht is. Ik duim voor je hoor xxxx

8. Dankjewel!!!!!!! Ik ga zeker lekker rustig aan doen en genieten en hopelijk beter slapen komende nacht. dat schoot er afgelopen dagen van de spanning nogal bij in xxxx

9. helma85

helma85 Niet meer actief

Wouw!!! Anneke, als dat geen leuke verrassing is!!!!
    Proficiat!!!!

10. Dankjewel xxxx

11. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

Aug 8, 2011
    1,424
    0
    0
    Noord Brabant
    Ha dames!
    Hoe staat het hier allemaal met testen/kwaaltjes/etc?
    Ben benieuwd!

12. helma85

helma85 Niet meer actief

ben al bijna 1 week over datum. K voel me best misselijk en duizelig en jeukende borsten. K denk zelf dat het door ontpillen kom. Als dit volgende week nog is, gaan we een test doen.
    En bij jou?

13. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

Aug 8, 2011
    1,424
    0
    0
    Noord Brabant
    Jeetje, dat je het zo lang vol kunt houden zonder te testen! Respect!! Ik heb morgen pas nod en heb al twee testen versleten! :) steeds om de dag rugpijn en buikkramp, pijnlijke borsten en ik ben de laatste dagen steeds savonds misselijk, brandend maagzuur. Kan van stress zijn, of m'n lichaam zit me gewoon even te plagen. Hou me op de hoogte! Zal ik ook doen!

14. helma85

helma85 Niet meer actief

als je bezich ben met van alles en nog wat, vergeet ik dat steeds om te doen, maar ik ben nu wel minder gefocust. Ondertussen nog steeds niet ongesteld geworden, wel veel witte afscheiding steeds, weet jij misschien wat dat kan wezen?

15. helma85

helma85 Niet meer actief

Hoe is het bij jullie?
    Ik ben nu bijna 2 weken over tijd!!! Best spannend, maar k denk dat het komt door het ontpillen dat mijn cyclus nu anders is dan anders.
    Maar het is mogelijk!!!

16. cupcake85

cupcake85 Actief lid

Jul 16, 2011
    457
    0
    16
    Zuid-Holland
    Hier nog 7 dagen tot nod... wat duurt wachten lang zeg, pfff:(
    Heb verder ook nog geen kwaaltjes. Zit niks anders op dan wachten!(en klussen:p)

Kon ik de tijd maar eventjes vooruit spoelen!:)

17. cupcake85

cupcake85 Actief lid

Jul 16, 2011
    457
    0
    16
    Zuid-Holland
    Heb je nog niet getest???

18. cupcake85

cupcake85 Actief lid

Jul 16, 2011
    457
    0
    16
    Zuid-Holland
    Veel witte afscheiding is volgens mij wel een teken van zwangerschap...dacht ik ergens gelezen te hebben.

19. helma85

helma85 Niet meer actief

cupcake85: nee nog geen test gedaan, omdat we zelf denken dat het komt door het ontpillen. Komende zaterdag gaan we een test doen. Heb ook nergens last van, alleen vreselijk moe en het lijk wel of mn borsten groter geworden zijn. Moest deze week nieuwe bh's kopen:p.

20. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

Aug 8, 2011
    1,424
    0
    0
    Noord Brabant
    Hey dames!
    Ik ben zwanger!!!!
    Gisteren, vanmorgen en vanmiddag getest en zie telkens hele lichte streepjes! Maar streepjes zijn streepjes!
    Durf zelf nog niet heel hard te juichen tot ik een duidelijkere test in handen heb, maar het lijkt er wel op!

Heb ook norm last van m'n borsten, veel last van darmen en een borrelende buik en heel erg moe! En m'n buik voelt raar, alsof ik de hele tijd m'n buik helemaal in trek en alles
    Op spanning staat, maar dat is niet zo. Voel me wel heel gek!!

Succes nog verder dames!

Share This Page