Ik ben sinds vorige week gestopt met de pil Dus dit is onze eerste ronde en ik viNd t ook Onwijs spannend !
suc6 behappy!!!! Misschien een rare vraag, maar hoe oud zijn jullie en hoelang zijn jullie allemaal bezich??
@ Wolkje; Gefeliciteerd!!!! @ Helma; Knap dat je je kunt beheersen om geen test te doen! Met die symptomen had ik al lang een test gedaan hihi Ik ben dan veel te nieuwsgierig! Ik ben 26, en we zitten in onze tweede ronde.
Ha meiden! Ik ben 25 en dit is onze eerste ronde! Vandaar dat ik het nog niet zo goed durf te geloven! Ik blijf gewoon nog een paar dagen testen hierzo... Tot de streep zo dik is dat ik er niet meer omheen kan en het wel moet geloven
wachten is heeeeel spannend.. zit nu rond mijn ei, klussen kjlussen klussen dus!! Doen we goed en graag!! hahaha
ja wachten duurt lang en is spannend...tis mijn eerste ronde maar die begint niet zo lekker.. heb een maagvlies ontsteking, nierstenen en vanochtend te horen gekregen dat ik een nierafwijking heb... pfff doet zn zeer...
@wolkje Thanks ! ik loop er al 3 weken mee dus de pijn dus het went, maar het belemmert wel mn dagelijks leven pff
Is niet zo moeilijk ( vind ik) om nog niet te testen. IK denk niet steeds bij ieder kwaaltje dat ik zwanger kan zijn. Maar wat me nu wel opgevallen is dat ik al meer dan 2 weken slijm in mn string heb.
hoi dames.... nou ik heb een verhaal.... was dus zwanger, maar gaan vloeien gisteren. vanmorgen ha en 50% kans op miskraam, 50% kans dat t goed gaat maar dan moet het wel snel stoppen met bloeden. pfff wat balen zeg.....
ay wolkje, das niet zon mooi nieuws! HOpelijk komt het goed! Ik heb als het goed is mijn ei gehad.. kan pas rond de 30ste testen.. spannenddd!!!
Hoe gaat het nu met iedereen? En hoe gaat het met jou Wolkje85? Ik heb nog geen klachten gekregen die eventueel zouden wijzen op een zwangerschap. Nog 4 dagen tot nod....
Gaat goed hier ! Nog geen kwaaltjes ofzo maar zit ook nog maar net in mijn cyclus . Haha En met jullie dames ?