hier nog steeds geen rode duivel te bekennen. Ben nu bezich met dag 50 van mn cyclus. Ben al behoorlijk over tijd. Van het weekend gaan we testen, omdat ik deze hele week behoorlijk duizelig ben. En mn (.)(.) zijn anders dan anders volgens mijn man.
Hoe is het bij jullie allemaal? Ik zit nu inmiddels op dag 55. Heb afgelopen maandag bloed laten prikken. Want de testen blijven negatief.Behalve de laatste, die was heel licht!!!! Vrijdag krijg k de uitslag.
@ Helma85; wat spannend zeg! Ik duim natuurlijk ook op goed nieuws voor jou, maar het is wel vreemd dat je geen posi testen hebt....behalve de laatste lichte dan. Ik(wij) zijn inmiddels begonnen aan de derde ronde.
ben niet zwanger. Ik zit nog in de folliculaire fase, die duurt bij mij nu al 56 dagen. Dat komt door het stoppen met de pil. Dus afwachten, ben nog wel blij dat ik vruchtbaar ben. Vorig jaar had ik ontstoken eileiders.
Jammer joh! De cyclus is dud nog niet op regel. Die onzekerheid is wel vervelend tenminste zo ervaar ik het wel. Groetjes
maar die rode duivels hebben niet doorgezet. Ben 2 dagen heel licht verloren!!! Heel raar, want nu ben k niks verloren, terwijl het afgelopen woensdag begonnen was. Morgen gaan we een test doen.
Wat raar Helma, dat je maar 2 dagen ongi bent geweest dan! Je zou na een lange cyclus toch best wel wat verwachten.... Spannend dat je morgen gaat testen!
he wat jammer... Hoop dat je snel een beetje duidelijkheid krijgt! wacht je tot je aankomende menstruatie, of klussen jullie gewoon door? ivm dat je vorige week je eisprong hebt gehad...
wij klussen gewoon verder, maar het is echt irri als je steeds het gevoel heb dat je menstru komt, maar er nog niet is.