hallo allemaal ik ben nu net 4 weken zwanger, en ik ben vooral s`avonds erg misselijk. wie herkent dit? ik had vorige week nog erg buikpijn maar dat is nu wel over, maar mijn borsten zijn nog wel gevoelig
Ik ben de eerste weken steeds na het avondeten misselijk geweest...... Heeft tot ongeveer 8/9 weken geduurd en toen was het weg. Maar ik kon de klok erop gelijk zetten. Waarschijnlijk om dat ik de hele dag kleine beetjes eet en, als liefhebber van avondeten, iets meer 's avonds..... Ben dus iets minder avondeten gaan nuttigen en rond 5 uur eerst eens een beetje rauwkost.... DE oplossing.....voor mij dan! Sterkte met de misselijkheid enne, natuurlijk ook nog gefeliciteerd!
hallo, ik ben pas misselijk als ik op bed lig, en we hebben ook nog een waterbed dus mijn vriend moet stil blijven liggen.
hoihoi hier nog 1 ik ben ook overwegend s avonds missenlijk al heb ik overdag ook wel wat last maar s avonds komt het voor dat ik echt boven de pot hang als we op bed liggen moet ie ook niet heel de tijd liggen draaien en woelen want dan word ik nog beroerder. groetjes
hoi, word bij mij ook steeds meer. Ook het maagzuur wat boven komt bij boertjes. Heel vervelend allemaal, maar het is voor een goed doel! jikke
Ik ben de eerste 3 maanden erg misselijk geweest na het avondeten. De rest van de dag ging goed, maar 's avondas kon ik echt maar een paar happen eten en dan was het alweer raak. Het gaat nu gelukkig een stuk beter. Misschien kan je je eten over de dag verdelen, of 's avonds weinig eten en dan wat later nog iets eten zodat je wel genoeg binnen krijgt. Liefs, Duveldraakje
Ik was vooral 's nachts misselijk, kwam omdat ik dan niets in m'n maag had. Cola hielp me (niet zo gezond qua suiker en acides, maar goed voor een boertje en het vullen van de maag)
Ik ben de eerste 5 weken ook heel erg misselijk geweest en dan met name s'avonds. Hierdoor kon ik ook slecht eten. Rond week 8 a 9 was het ineens weg en nu ben ik helemaal niet meer misselijk.....wat een opluchting
hallo, bedankt voor jullie reacties het is dus heel normaal om s`avonds misselijk te zijn, gelukkig maar.
uhmm ik weet helemaal nog niet of ik zwanger ben ofzo maar vanacht ik wist niet wat ik had! Ik was maar aan het draaien en dacht steeds als ik nu iets verkeerd doe moet ik heel hard naar de plee rennen overdag heb ik er verder geen last van ofzo ik durf alleen niet te testen heb ook geen last van mijn boobs of iets, alleen dan vanacht heel erg misselijk, ik heb ook het idee dat ik grieperig word maar heb geen koorts
hee meiden, hier ook zo. Overdag gaat het wel, maar 's avonds komt de misselijkheid opzetten hoor. groetjes!
hoi dames, ik ben ook al een paar dagen echt supermisselijk zo rond half negen en later nu ook op dit moment... kan me alleen niet voorstellen dat ik nu al symptomen heb want als het goed is heb ik pas een dag of twee geleden mn ei gehad? of hadden jullie het ook al zo vroeg? kusjes!
Nou, bij mij is het dus anders: ik ben vooral overdag misselijk (eet gezond, niet te vet, veel fruit) en 's avonds, rond een uur of 6, 7, trekt het weer weg. Vooral na het avondeten. Heb er niet altijd last van, maar om de paar dagen komt het weer hevig opzetten. Vooral de kookgeurtjes vind ik dan vreselijk, maar goed, na het eten gaat het beter. We nemen het maar voor lief! Amber
Hoi Franklin, Dat kan makkelijk hoor dat je nu al wat symptomen voelt. Ik had dat ook een paar dagen na conceptie. Het begon met missselijkheid en moeheid. Er kwam elke dag wel een symptoom bij, pijnlijke borsten (zijkant), gevoelige tepels, witverlies, opkomend maagzuur enz. En nu 2 weken later...ik weet van gister dat ik zwanger ben! Dus het kan wel hoor... Succes!
hoi bobbie, gefeliciteerd! hopelijk heb ik ook zoveel geluk, reken er niet op dit is namelijk pas de eerste ronde voor ons... ben vandaag thuisgebleven omdat ik me nog steeds misselijk voel en heb ook rommelende darmen en oprispingen enzo, misschien word ik wel gewoon ziek hopelijk niet en is het toch zwangerschap, afwachten maar. kus!
Gefeliciteerd dames ! Ik heb afgelopen periode ook veel last gehad van avondmisselijkheid. Ook heb ik het na het eten plotseling ijskoud en ik ondervond dat als ik dan ging douchen het ook direct tijd was om te gaan slapen daar ging het sociale leven..... Maar, ook dit gaat over enne... liever er aan toegeven. Is beter voor de kleine. Groetjes, Danielle
wat heerlijk om te lezen dat ik niet de enige ben ben avondmisselijkheid. Ik heb daar namelijk de afgelopen 1,5 week ontzettend veel last van gehad.