Ik heb -pijnlijke borsten en ook groter -witte puntjes op mn tepels -af en toe wat steekjes in de onderbuik -rommelende darmen -witte afscheiding -en in de avond vroeg slaperig Maar ja dat zou ook zo kunnen als mijn menstruatie er aan zit te komen! het voeld bij mij altijd hetzelfde op die witte puntjes na dan Ik ben erg benieuwd , vertel je me wanneer jij getest hebt? Ik denk dat ik het niet volhoud tot 4 feb. hahaha Hopelijk zijn we allebei zwanger strakjes! liefs
By the way...ik heb ook een vraag over die testen gevraagt bij vraag het aan de verloskundige. Misschien is het antwoord ook intressant voor jou?
Haha, ja ik zag het staan en ben inderdaad benieuwd! Heb gewoon kriebels in mijn buik. Ik ben nooit zo goed in dit soort dingen, zou wel en kristallen bol willen hebben of zo. Ik zal ook wel even moeten slikken als het toch om mijn menstruatie blijkt te gaan.
He Sandra, Hoe gaat het met jou? Bedankt voor het duimen alvast echt lief! Ik blijf voor jou ook bezig hoor!
ik ga vanmiddag even een test halen en morgenvroeg testen. elke keer als ik een grote boodschap doe dan komt er een dikke klodder creme/witte afscheiding mee. en verder zit er een heel klein beetje in mijn onderbroek liefs san.
Het zou goed kunnen! Hou je me op de hoogte? Mijn duimen draaien ook voor jou. Dat "de klodders"maar heel goed nieuws mag betekenen! Liefs bigdream
He Derona, Ik hoopte het ook,maar het ziet er naar uit dat ik mijn ticker tegelijk met die van jou kan laten lopen. Ik had het 4 weken geleden precies zo, dinsdag een beetje bloedverlies, woensdag niets en donderdag zette het toch door. Dit was na de miskraam. Nu na 28 dagen toch ook weer. Ergens ben ik blij dat ik wel weer in een gewoon cyclus zit en dat toch al snel na de miskraam. Maar de gevoelens zijn gemengd. Het verlangen naar een kindje is zo groot en het gevoel van de miskraam komt zo terug op dit moment. Liefs bigdream
uhm staat dat in de bijsluiter dat de matcare 4 dagen voor de verwachte NOD kunt testen. dat wil zeggen dat ik vrijdag kan testen.. dat zou wel heel goed nieuws kunnen zijn dan voor mijn mannetje..
ik heb maandag mijn nod, mijn lief is zaterdag jarig... misschien dat ik wel eerder test, zou leuk zijn voor zijn verjaardag..
ow jammer Bigdream... Ik heb nog een stukje gevonden dat ging over eerder testen dan je NOD. Zwangerschapstesten kun je beter op zijn vroegst pas doen vanaf de eerste dag waarop je overtijd bent en niet eerder. Het nadeel van testen die al zo snel HCG in de urine kunnen meten (en dus al werken vóórdat je overtijd bent), is dat je bij een positieve zwangerschapstest toch niet zeker bent dat je zwanger zult blijven. Veel zwangerschappen redden het niet tot de verwachte menstruatie. Als je dan toch ongesteld wordt, lijkt het net of je een miskraam hebt gehad. En dat is dus niet zo, omdat de zwangerschap officieel nog in het 'subklinische' stadium was. Dus dat is een groot nadeel van een zeer vroege test. Dus ik wacht maar gewoon tot mijn NOD het is tenslotte nog maar 4 daagjes... De teleurstelling zou anders nog groter zijn dan. liefs
Ja kan ik goed begrijpen dat je nu met 2 gevoelens rond loopt.het blijft al tijd een hele grote teleurstellings als je ongsteld word,en toch hoopt zwanger te zijn,Ik wens je veel sterkte liefs
Bij het opnieuw proberen zwanger te raken na een miskraam is de menstruatie altijd weer erg confronterend...zo vind ik zelf.
willen jullie in mijn album kijken? ik heb dus een test gedaan en is maar een heel dun streepje en dat zag je na een minuut of 8 en hij word steeds duidelijker. is hij dan posi? liefs san.
San, ik vind het streepje wel erg licht voor 11 dagen overtijd. KAn het zijn dat je gewoon later zwanger bent geworden? Dan is hij namelijk wel positief!
op de foto is hij wat vager. ik heb 1 dag voor mijn nod wat bruin bloed gehad en de dag erna was het weer weg. mischien een late innesteling? liefs san.