een cb test geeft vaak wat later een positieve test omdat die wat meer hcg nodig heeft. liefs san. ik heb ook ff een foto gestuurd naar mijn apotheek en gevraagt wat die ervan vonden. dus nog ff afwachten.
Het is wel zo dat CB minder gevoelig is, amar vanaf NOD moet hij wel echt posi zijn. Bij mij was hij dat wel toen ik zwanger was. Heb je al een CB digitaal geprobeerd, dan is er geen twijfel meer! Ik hoop natuurlijk dat je zwanger bent!
ik ken ook iemand die met cb pas na 2 week overtijd licht posi teste toen ze zwanger was. maar ik test met een paar dagen wel weer even. liefs san.
ja gaat redelijk. Heb opzich een voorbeeldige zwangerschap. alleen sinds gisteren onwijze pijn in mun stuitje. maar dat zie ik in dit topic als luxeprobleem we weten wat het wordt en de kleine is helemaal gezond.....! Maar je test ziet er goed uit meis, ik zou dus allang naar de apotheek zijn gerend om een nieuwe test te halen.... apotheek heeft ook avondopenstelling.....
Ja was op dat moment echt een nachtmerrie. En nu met de ongesteldheid is dat zo confronterend. Hoe oud is jullie oudste kindje?