Leuk, spannend allemaal he. Dat we allebei maar weer snel zwanger zijn! Ik spreek je snel weer, ga nu gauw naar mijn werk!
ik had een mailtje gestuurd naar de apotheek en kreeg dit terug over die dunne streep: Ik heb uw foto bekeken en moet zeggen dat ik dit ook een erg onduidelijke uitslag vind. Er zou een duidelijke plus moeten ontstaan bij zwangerschap en het lijntje dat op uw foto te zien is, is inderdaad erg smal. Clearblue zegt in de folder dat er een duidelijke lijn moet ontstaan, die is in uw foto wel te zien. Het lijkt er dus inderdaad op dat u zwanger bent. Om er zeker van te zijn, wil ik u aanraden om nog een keer een test uit te voeren. Als deze hetzelfde resultaat geeft, dan kunt is het vrij zeker dat u zwanger bent. We hebben hier in de apotheek een zwangerschapstest te koop die naar mijn mening iets duidelijker is. Mocht u nog extra informatie willen, dan kunt u in de apotheek naar mij vragen. ik ga denk ik straks een test bij de apotheek halen. liefs san.
nee ik wacht nog een paar daagjes met testen. ik wil je heel veel succes wensen in de volgende ronde. liefs san.
hahaha ja ik heb pijnlijke borsten en kramp in mijn buik (veel rechtsonderin) hoge temperatuur (37,5 en is toen ik die bruine bloed had 1 dag niet omlaag gegaan). erg moe (kan de hele dag wel slapen)hoofdpijn. pijn in mijn onderrug. veel witte/creme afscheiding. slecht in slaap komen, maar als ik eenmaal slaap dan kom ik moeilijk mijn bed uit. en dat heb ik al een paar week. liefs san.
Nou dan ben je echt zwanger hoor, Ik zou denk ik als ik in jou situatie zat wel elke dag willen testen hahaha, en je bent ook al zolang overtijd,
zou het eindelijk zover zijn na 13 maanden. ik zelf zou het nu niet geloven dat ik zwanger ben, maar dat komt denk ik ook dat ik al zolang bezig ben. ik wil me er eigenlijk niet te druk om maken, maar ja dat is best moeilijk. we wachten gewoon af. liefs san.
Ja dat snap ik best dat je het eng vind het te geloven als het wel zo is, wanneer ga je weer een test doen dan"? en ben je wel vaker overtijd dan?
neej San, niks afwachten meis! NU een test halen ik kan er niet meer tegen haha. wil het weten dat jij zo geduldig bent joh
Ja ik vind het ook zo knap dat ze lang kan wachten,ik ken haar genees maar ben er nu al zenuwachtig van hahahaha
ik ben vorig jaar augustus 1 keer een week overtijd geweest en teste ook positief en was dus zwanger, maar helaas een miskraam. ik heb een normale cyclus van 28 of 27 dagen maar nooit overtijd geweest. ik had wel de dag voor nod wat bruin bloed, maar geen rood bloed gehad(mischien 1 drup) heb de huisarts erover gebeld en die zei dat ik dat niet als ongi mocht rekenen. en het is daarna overgegaan op witte/creme afscheiding. ik ga straks een test halen bij de apotheek en test denk ik morgenvroeg of vrijdag. liefs san.
ja tuurlijk meis. en mijn duimen draaien alvast voor jou dat je deze ronde wel zwanger bent. liefs san.