Hallo dames, Ik kom ook even langs zit op de een na laatste dag op mijn nagels te bijten. En dan is het wel fijn om het even van je af te praten... Ik heb ook (lang geleden nov 2003) een miskraam gehad. Daarna even rustig aangedaan maar nu toch al ruim 2 jaar bezig om opnieuw zwanger te worden. En dat wil op de een of andere manier nier niet zo lukken. Allerlei onderzoeken gehad en als ik nu ongesteld word mag ik starten met IUI.... maar dat is een ander forum... San, ik geef je groot gelijk! Dit moet iedereen op zijn eigen manier doen. En het blijft denk ik spannend totdat je het hartje hebt zien kloppen!
nee de nog niet gezien. ik moet zo aan het werk en haal eind van de middag wel even een test bij de apotheek. liefs san.
Hey San78, Je bent overtijd en ik zag op die foto in jou album ook een vaag streepje! volgens mij ben jij gewoon zwanger! Gefeliciteerd! liefs
Heey Meiden, Ik dacht laat ook nog maar eens wat van me horen, mijn ongi is zo goed als weg. Gelukkig. Dus op na de volgende ronde. Bigdream ik had hetzelfde als jou als je een miskraam hebt gehad wil je niets anders meer dan zwanger zijn. Ik weet precies hoe je je voelt. Met die toenmalige positieve test zie je jezelf al achter de kinderwagen lopen (zo is het toch?) Spannend san, de symptomen die je omschrijft lijken erg op die van mij toen ik zwanger was, en inderdaad een streep is een streep. Dus feliciteer ik je vast. Super leuk voor je. Wel grappig dat iederen hier zo leuk met elkaar kletst. Kunnen we inderdaad elkaar zo op de hoogte houden. Hopen dat we snel zwanger mogen zijn, Derona van jou tweede en wij allemaal van onze eerste. x leeuwinnetje
He leeuwinnetje, Leuk om even van je te horen. Zoals je al gezien had ben ook ik ongesteld geworden en gaan we weer samen op naar de volgende ronde. Het verlangenis zo groot..... En inderdaad ik voel me gewoon al moeder alleen dan zonder een kind... Hoop snel een beter gevoel te krijgen! Liefs bigdream
Oke Derona, daar komt ie. We zijn in augustus getrouwd en gestopt met de pil.Toen 1 keer ongesteld geweest. Daarna zwanger. In december een miskraam en nu 2 keer ongesteld geweest, wel netjes een cyclus van 28 dagen nu! En jullie?
Ja en telkens als je ongi word blijft het een teleurstelling he, ja wat is lang bezig,een jaartje geleden hebben we gezegd dat we voor een tweede gaan,we zijn ernog niet echt intensief mee bezig geweest wat ik best wel jammer vind.als we het zeg maar moeten doen gebeurd het niet,en als het niet hoeft gebeurd het wel,Binnenkort gaan we er wel meer aandacht aangeven,maar alles is nu mooi meegenomen.
Tja tijd voor jezelf nemen als je al een kleintje hebt lijkt me ook niet altijd even makkelijk.. Wel leuk om elkaar zo te kunnen steunen via deze pagina. Het doet mij echt goed!
Ja echt wel mekaar steunen via deze forum is echt fijn. Je kent mekaar niet maar toch deel je het zelfde,
Heey, Ik ben in juli getrouwd en daarna zijn we op huwelijksreis geweest naar Indonesie wilde daar geen ongi krijgen heb toen nog de pil geslikt en ben midden augustus gestopt met de pil. Ben net zoals jij Bigdream 1 x ongesteld geweest en daarna ook gelijk raak. Heb 20 dec. mijn miskraam gehad en ben afgelopen zaterdag ongi geworden na 40 dagen. Ik denk dat dit ook mijn cyclus is was voor de pil ook rond deze periode. Iets langer dan 28 dagen. Het is gewoon fijn om je hier te uiten iedereen uit mijn omgeving weet wel dat `we`een miskraam hebben gehad, maar ik ga echt niet tegen iedereen er constant over beginnen anders hebben ze ook iets van, Daar heb je haar weer..... Misschien dat ze niet zo denken maar voor jezelf is dat gevoel er wel. Dus blij dat het hier wel kan. x leeuwinnetje
Hoi Leeuwinnetje, In mijn omgeving weten een beperkt aantal mensen dat ik zwanger ben geweest. Ik kreeg mijn miskraam met 11 weken. We hadden die week erna willen vertellen dat we een kindje zouden krijgen. Mijn collega's en ouders weten het wel. En beperkt aantal vrienden. Ik kan echt niet wachten tot het weer zo ver is en hoop zo dat ik dan ook zwanger zal blijven. Ben heel blij met jullie steun hier op de site. Hier kun je er inderdaad gewoon heel open over zijn! Liefs bigdream
Dan denk je erbijna te zijn dat je de 3 maanden hebt gehaald en dan gaat het daarvoor mis.wat zul je een verdriet hebben gehad.en eraan denken doe je altijd,meis ik hoop echt dat het snel lukt,en dat het allemaal goed gaat, liefs