Hey Bigdream, Ik ben bang dat hier de ook weer komen. De symptomen beginnen toch aardig op menstruatie symptomen te lijken Ik krijg zo vlak voor mijn menstruatie altijd 'poetsdrang' alles moet dan ineens super schoon zijn en netjes! en hoofdpijn Maar goed , ik ben ook tevreden als het weer zo netjes op tijd komt proberen we het gewoon nog eens weer. liefs
He Monique, Ik hoop het echt niet voor je! Maar herken het wel, ook hier (en op mijn werk) is alles ook weer kraakhelder. Morgen is je NOD toch? Ik duim voor je! Liefs bigdream
Ja morgen is mijn NOD maar ik wacht met testen tot zondag want als de komen dan heb ik tenminste niet weer een test verprutst! Maar ik ben bang dat ik bezoek krijg hoor , ik voel het... liefs
Ohhh san je laat ons wel in spanning zitten hoor. Of is de gekomen,ik hoop het echt niet, gun het je zo..ik gun iedereen het zo..........
hallo, ik ben vergeten om te testen vanmorgen. ik moest zo nodig en toen ik klaar was met plassen dacht ik shit ik zou testen. wij hebben gisteravond geklust en ik ging vanmorgen dus plasen en zag dat ik wat licht bruine/rose slijm verloor. en nu is het weer wit. ik heb dat nog nooit eerder gehad. liefs san.
Maar meis spannend dat je nog kan wachten hihihihihi.wanneer ga je nu een test doen of weet je dat niet>als je maar niet ongesteld word...ik weet zo niet wat dat kan zijn,
Het is spannend hier!Ik ben ook benieuwd San! Ik heb nog best veel dagen te gaan...Heb het gelukkig aankomende week weer best druk dus dat scheelt Ik heb wel al beetje ongi krampjes..heb ik normaal niet, alleen de keren toen ik zwanger was..nouja, het hoeft niks te zijn.. Verder had ik vandaag soort wittige sliertige best dikke (soort prop) afscheiding, leek beetje op vruchtbaar slijm maar wel anders omdat het wit was, best dik en echte slierten kon ik er niet van maken, ook heb ik gisteren toch echt mn ei gehad, 100 procent zeker...was echt rare afscheiding, herkent iemand dit? Liefs Syl
Hoi Sylvia, Ik heb je een beetje gevolgd op de site en hoop echt dat je snel zwanger zult zijn en een super zwangerschap zult beleven! Liefs bigdream
Heey, Ja echt klote ben je 11 weken zwanger wil je het tegen iedereen vertellen, gaat het mis.. Wij hadden een week de echo dan hadden wij het ook verteld. Maarja. Monique ik hoop voor je dat je niet ongi wordt, maar je kent je eigen lichaam goed dus afwachten. Meiden fijne avond ga lekker niksen, heb hoofdpijn en voel me niet zo lekker kruip vroeg onder de wol. x leeuwinnetje
ik heb vanmiddag toch maar getest met een test van de apotheek(kon het niet laten) maar hij was negatief. ach we wachten en klussen gewoon verder. liefs san.
Pfffff meis wat een gedoe zeg....daar word je nu zo onzeker van he......had je veel water gedronken? Ik hoop echt dat het raak is bij je.
ik had niet echt veel gedronken. ach we gaan gewoon door. ik wacht nog wel 14 dagen.we zien wel. ik wil mezelf niet gek laten maken. liefs san.
en zijn de bij jou nou goed doorgebroken dan? ik hou je in de gaten. ik hoop dat deze maand jou/jullie geluksmaand is. liefs sandra. duimen blijven voor jou draaien meis.
Ja moet je ook niet jezelf gek laten maken,,maar soms gaat dat vanzelf he. Nu heb je denk wel zoiets van word dan maar ongesteld of heb je dat niet,
@San78 Hoeveel ben je overtijd? Misschien moet je later in de week nog een test doen. Als de weg blijven. @Sylvia, Ja spannend hier he @Leeuwinnetje, Ik hoop ook dat ik het helemaal fout heb en dat ik zwanger zal zijn maar ik ben bang dat ik het goed heb...zeurderig gevoel onder in mijn buik. @Bigdream, Fijn zo he bij elkaar te zitten in spanning of elkaar te steunen/troosten.