mischien was die drupje bloed wel mijn ongi geweest. zou wel raar en weinig zijn. maar ja we wachten het nog even af. liefs san.
Hoi meiden, Ik heb vanaf gisteren ongi krampen, en ook even soort steken bij mn vagina en bij mn liezen... Dit had ik vorige keer ook toen ik zwanger bleek te zijn (wel mk geworden)... Vind het dus toch wel spannend worden! Ik zit nog maar op dpo5 maar vorige keer had ik die ongi krampen vanaf dpo5.... Heb ook een tempdaling dus dat misschien een innesteling zijn...natuurlijk kan het van alles zijn maar ik hoop op goed nieuws natuurlijk..net als jullie! Liefs Syl
San, was het echt rood bloed of meer bruinig? Het lijkt me geen normale ongi eigenlijk.... Ben wel benieuwd hoe het bij jou afloopt, ik hoop toch dat je zwanger bent Liefs Syl
hey Derona, Bedankt meis, voor je lieve berichtje! Ik hoop erg dayt het raak is...zou echt zoo geweldig zijn al is het wel afwachten die eerste 12 weken of het nu wel goed gaat...maar heb er wel een goed gevoel over dus, dat als ik weer zwanger ben het goed gaat.. Jij hebt nog een aantal dagen voor je eisprong zie ik, straks goed klussen dus! Liefs Syl
He, wat gezellig om zo onze twijfels en hoop te delen, vergeet gewoon te werken! Tja, bedacht me nog dat ik dus op dag 12 positief testte (ovulatietest) en op dag 22 een ietsiepietsie bruin/roze bloed had en nu is het dag 26 en gebeurt er niets. Zou het ene innesteling geweest kunnen zijn? Maar dan zou ik toch meteen HCG aanmaken, dus positief testen? En word je npu precies 14 dagen na je ovulatie ongesteld? Pfff.... Ik word niet goed van mezelf! Bij elk pijntje denk ik weer wat anders... Hoe lang zijn jullie al bezig met zwanger worden?
Hoi udb72, Het verschilt per persoon hoeveel dagen je na je ovulatie ongi wordt.....ik word 13 dagen na mn ovulatie eind van de middag of savonds ongi..dus op dpo13...kan het dan ook ana mn temp zien.. maar sommigen worden na 12 dagen ongi of pas na 16 dagen...Bij sommigen is het steeds weer anders.. Ik ben in april met de pil gestopt, heb toen op 2 augustus posi test gehad wat helaas mk is geworden met bijna 9 weken....daarna weer psoi getest 3 januari...wat helaas hele vroege mk werd.. Dus we zijn nog niet zo lang bezig, ik wordt dus wel snel zwanger, steeds in 3 maanden als mn cylcus goed was (na stoppen met de pil en na mk, dan moet cylcus op orde komen, en zo gauw cylcus goed was, was ik dus weer zwanger..nu is mn cylcus na hele vroege mk meteen weer goed gelukkig) Liefs Syl
het begon smiddags met bruin bloed en savonds 1 drupje rood bloed en daarna weer bruin bloed en dat hield de volgende middag op. dus met elkaar 1 dag. ik ga denk ik van de week naar de huisarts. het word bij jou ook spannend. mijn duimen draaien ook voor jou meis. liefs san.
tis wel spannend. ik wil je veel succes wensen en mijn duimen draaien ook voor jou. wij zijn al 13 maand bezig. en heb vorig jaar augustus een miskraam gehad. liefs san.
Hoi Syl, We hebben een beetje hetzelfde verhaal. Ook ik word snel zwanger, van onze dochter Floor binnen 2 maanden, en van de 2e zwangerschap ook binnen 2 maanden. Dit werd dus een miskraam na 6,5 week (windei) en ben ik gecurriteerd. Zo naar allemaal. Mijn gyna vertelde wel dat ik (dus jij waarschijnlijk ook) hele vruchtbare 'bodem'hebt en dus snel zwanger wordt, maar juist door die vruchtbare bodem wel ook soms een innesteling plaatsvindt die de natuur eigenlijk zou moeten afvloeien. Dus het grote voordeel van vruchtbaar zijn heeft ook een nadeel. Waardoor kreeg jij je miskramen, zal ook zwaar voor je zijn geweest..
Hoi san, Goed dat je naar de ha gaat want is echt niet gewone ongi..dit hoor je ook vaak bij vrouwen die zwanger zijn...bruin bloed is oud bloed. Ik hoop dus echt dat het bij jou ook zo is dat je gewoon zwanger bent! Hoe voel je je verder? Liefs Syl
ik heb pijnlijke en grotere borsten, ben erg moe, buikkrampen en ongi gevoel, veel witte afscheiding,wat last van de onderrug, borrelende darmen. temperatuur is steeds 37,5 graden (en was niet omlaag gegaan met die bruine bloeding) met vlagen misselijk en soms wat duizelig. dit is het wel zo'n beetje. liefs san.
Ik vind het toch eigenlijk wel klinken als bij een zwangerschap... Ik zou toch snel een afspraak maken met de huisarts zodat je snel meer weet...ik zou dat dus echt snel doen. veel succes meis! is niks om in die onzekerheid te zitten. Liefs Syl
kijk anders in mijn album. ik had vorige week deze test gedaan en er was dus een duidelijke dunne streep te zien. en heb mijn apotheek ook een foto gestuurd en die zeiden dat het wel eens zwanger kon beteken, maar ik moest voor de zekerheid weer een test doen, maar die was negatief. ik ga denk ik wel naar de huisarts. jullie horen het nog. syl bedankt voor je reactie meis. liefs san.
Als ik dit zo lees zou je toch echt zeggen dat je zwanger bent, Pfffff zou gek worden van de onzekerheden, Meis sterkte
heey, wat leuk dat er meiden zijn bij gekomen. Heb 1 dag niet gelezen moest gelijk een paar bladzijdes lezen . Spannend voor een paar meiden. Ik hoop dat het voor jullie allemaal raak mag zijn. Nou ga nu werken tot snel weer x leeuwinnetje
San, het is idd wel een licht posi test die in je album staat...ik duim echt hard voor je dat je gewoon zwanger bent hoor! Ik ben vanaf net beetje misselijk aan het worden...ben nog steeds wel ziekjes, maar geen buikgriep en heb me nog helemaal niet misselijk gevoeld.. Nouja, ik zie het wel... Ik wil misschien zondag gaan testen.....is wel 4 dagen voor nod dan ja..maar ik kan niet wachten als ik dan nog steeds symtomen heb! Liefs Syl
Hoi allemaal, Ook ik moest weer even bijlezen! Syl, ik hoop echt dat je zwanger bent en wij slepen je door de eerste 12 weken heen! San, spannend, heb je al een afspraak met de huisarts gemaakt? Als ik naar al je symptomen kijk, zou je toch echt zeggen... Ik hoop dat jullie allebei snel duidelijkheid zullen hebben. Liefs bigdream
Hoi San en Sylvia, Wat spannend zeg, houden jullie ons op de hoogte? Oja, heb het al een paar dagen erg koud (vooral handen)..zou dit ook een symptoom kunnen zijn?
Hallo allemaal Ik ben nieuw op het forum... Ik en mijn man zijn al 2,5 jaar bezig zwanger te worden. Na een jaar zijn we bij de gynacoloog terecht gekomen en bleek dat ik geen eisprong heb. Heb toen een jaar clomid geslikt helaas zonder reslutaat. We zijn nu met IUI begonnen. Heb vorige week mijn 2e behandeling gehad......is nu dus erg spannend....durf eigenlijk niet te hopen. Volgende week weten we meer. Voor alle meiden hier heel veel sterkte!