Pff nu al weten dat deze ronde hem niet wordt

Discussion in 'Zwanger worden' started by roos23, Sep 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. roos23

roos23 Bekend lid

Nov 6, 2008
    504
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    Ik had wat doorzichtig slijm op dag 11 dus ik dacht eens kijken met een ovulatietest. En daar kwam een streepje. Niet heel donker maar hij was er wel. S' vonds aan de klus gegaan en de volgende dag weer een iets duidelijker streepje. Hij zit eraan te komen maar toen werdt ik ineens ongesteld. Huh???? Na wat zoeken op internet kwam ik erachter dat je dat wel eens kunt hebben met je eisprong. Dag 13 heel veel krampen ja hoor dit is de buikpijn die ik normaal gesproken heb als ik mijn ei heb. Helaas dus wel met heel veel bloedverlies. Dus we hebben geen sex meer gehad.

Tja nu weet ik dus eigenlijk al dat het deze maand niet is :(
    Zijn er mee mensen?
    Of die dit ook wel eens gehad hebben?

2. Loving

Loving Bekend lid

Apr 24, 2008
    904
    0
    16
    Opzich kun je best zwanger raken als je 2 dagen voor je eisprong hebt geklust. Ik heb alleen geen idee hoe dat nu zit omdat je bloed hebt verloren. Ik weet wel dat sommige vrouwen wel vaker bloedverlies hebben bij de eisprong en dat dit opzich geen kwaad kan. Ik weet alleen niet in hoeverre dat bloed de kwaliteit van de zaadjes van je partner aantast...

3. roos23

roos23 Bekend lid

Nov 6, 2008
    504
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    Ja ik probeer maar weer van niks uit te gaan maar goed stiekem speelt het toch steeds in je hoofd.

Bij onze dochter was ik gelijk zwanger en nu zitten we ook pas in ronde 3 maar toch voelt het al heel lang. Overal om me heen krijgt iedereen ook een 2de. Lijkt wel als je de stap zet je het overal om je heen ziet en hoort.

4. Loving

Loving Bekend lid

Apr 24, 2008
    904
    0
    16
    hai roos,

ja ronde 3 lijkt lang (ik was van onze 1e in ronde 3 zwanger), achteraf dacht ik; waar deed ik moeilijk over, wat een zegen om zo snel zwanger te zijn! maar ik weet wat je bedoelt: wij zijn nu ook weer net begonnen met de 2e en ja, als je eenmaal begint... liever vandaag dan morgen, he?

misschien is het trouwens wel goed om even je HA te bellen, als je dit bloedverlies nog nooit eerder hebt gehad? hij/zij kan je misschien sowieso wat meer vertellen of het een probleem is voor de vruchtbaarheid...

liefs!

5. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@Roos: Ik snap helemaal dat ronde 3 al heel lang lijkt, dat voelde ik toen ook zo dus begrijp je helemaal (nu in ronde 27).
    2 dagen voor je ei klussen, dan heb je wel degelijk nog kans hoor :) Ik duim voor je!

6. roos23

roos23 Bekend lid

Nov 6, 2008
    504
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    Jeetje meid ronde 27.
    Wat erg voor jullie. Dan moet ik mijn mond houden en mag ik niet klagen.
    Wij hebben al een prachtige dochter waarvan ik in ronde 1 gelijk zwanger was.
    Hoop snel op goed nieuws voor jullie!

7. girafje

girafje Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    2,136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Roos

Ik weet van mijn zus dat zij bij haar zoon ook last had van bloedverlies tijdens de eisprong. Ze was na 9 maanden zwanger van haar 3e kindje. Zij had zelfs bij alle 3 zwangerschappen bloedverlies op de NOD en testte vlak daarna positief.
    Dus alles is nog mogelijk meid!

Share This Page