Wel of geen derde kindje, wat een moeilijke beslissing.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sannya, 13 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannya

Sannya Actief lid

17 jul 2010
    262
    0
    0
    Hallo meiden,
    Zijn hier vrouwen die voor een derde kindje zijn gegaan of juist niet, en wat waren de redenen?
    Ik zit erg in de twijfels. Mijn zoontje is 4, mijn dochtertje 1. Toen mijn zoontje geboren was, wist ik absoluut nog niet zeker of ik nog een kind wilde. Maar toen mijn dochter er eenmaal was, wilde ik eigenlijk vrij snel alweer zwanger raken. Na een tijdje is dit gevoel minder geworden, maar toch blijft het terugkomen en nu is het weer erg sterk. Ik kan tig redenen verzinnen om het níet te gaan proberen, maar dat gevoel blijft knagen.
    Mijn man wil niet, maar weet dat ik er mee bezig ben en wil erover nadenken.
    Iemand herkenning?

2. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
  3. Sannya

Sannya Actief lid

17 jul 2010
    262
    0
    0
    O dankjewel!

4. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    gezellig! :)

5. flowerpower

flowerpower Bekend lid

7 feb 2011
    557
    0
    16
    Ik herken het helemaal, na mijn eerste wilde ik zeker weten geen kindje meer, wat vond ik het verchrikkleijk, bleek door mijn postnatale depressie te komen. Toen mijn zoontje 1,5 jaar was begon ik toch te denken over een tweede, nu wordt de tweede bjna 1 en de eerste bijna 4. Vanaf het moment dat ik bevallen ben van nummer 2 weet ik het zeker ik wil er meer. Liefst wile ik zo snel mogelijk weer. Het gevoel is iets minedr geworden, maar niet weg. Mijn man ziet het niet zitten. Drie is toch een stuk drukker dan twee. Het meeste komt toch op mij neer.
    Het blijft kriebelen....

Deel Deze Pagina