Als het slecht is, dan moet ik 1 deze dagen ongi worden... ik heb al een soort van ongi pijn sinds de ovuluatie is geweest, alleen vandaag voelt het echt als ongi worden... kramp in benen, last van de rug pffff... ik voelde de hele tijd rare ongewone dingen, maar nu de dag van het ongi worden nadert voel ik me hetzelfde als dat ik ongi word Meestal word ik het dinsdag of woensdag... wat denken jullie? kan het nog alle kanten op? pff word er gek van en hoop echt niet om ongi te worden, maja je lichaam doet wat ie wil he :x
JUP, dat dacht ik ook. En toch 2 dikke strepen.....je zou kunnen testen en anders uitzingen tot woensdag
kan alle kanten op. alle 3 de keren dat ik zwanger was had ik t gevoel ongesteld te worden.... spannend hoor! xxx
echt he! laat ik nu een engel op mijn schouder hebben hahahahaha.. word er gek van... stond net voor de kruitvat, maar ben toch doorgereden naar huis.. en dacht pff word geld verspilling want al die gekke kwaaltjes verdwijnen langzaam en de echte ongi klachten steken de kop op! zucht... word gek!!!! hahahaha
Ik dacht 3 keer dat ik echt zwanger was en toen werd ik ongesteld en de 4de keer dacht ik dat ik ongesteld zou worden en toen was ik zwanger. Je weet het niet, alleen door een test te doen. Anders haal je 2 voor 5 euro van het kruidvat, als je nu al graag wat meer zekerheid wilt hebben (wat 2 dagen voor NOD natuurlijk ook niet altijd uitsluitsel geeft). Vind het altijd knap als mensen zoveel geduld hebben, ik heb echt veel testen versleten
hahahahahahah ja.. zo;n type kan ik ook wel zijn hahaha om veeeel testen te verslijten !! Alleen lees ik dan op forums ( zoals hier) dat mensen vaak testen en dan een negatieve uitslag krijgen.. ook als ze al overtijd zijn?? dus naja.. Toen mijn vriend vanavond thuis kwam zijn we toch even snel langs de kruitvat gereden... en we hebben twee testen voor een 10tje gehaald!! dus zomaar ff proberen denk ik!! Als ik genoeg kan plassen Maar op de gebruiksaanwijzing staat dat je op de dag van je menstruatie kunt testen.. alleen ja... dat is morgen vandaag of woensdag!!! maja test zomteen al we hebben er toch twee en ach... anders ga ik ook maar de kant op van het vele testen!! leuke bezigheid
YES! positief getest vanavond.... normaliter 2 minuten wachten... maar de blauwe plus werd al na enkele seconden al duidelijk!! Nu een spannende tijd! Voor een ieder die nog gaat testen!! veel suc6!