Spannend!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Rooz88, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hihi wat leuk! Heb je nog kwaaltjes trouwens? Ik echt helemaal niets. Ben wel moe s avonds, maar ja. Ik zit midden in de sinterperiode als zwarte piet, dus daar wordt je net zo goed moe van. Eigenlijk nergens last van behalve overtijd zijn.

2. zilla

zilla Actief lid

6 jul 2011
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oooo wat spannend hier meiden!!

@ Babke ik zag je kaartje, die ziet er mooi uit! Ik denk zwanger! Maar ik zie dat je negatief getest hebt? Vreemd zeg!

Mijn temperatuur was vanmorgen een halve graag (!) gezakt, dus ik ga naar de volgende ronde. Gister en eergister alleen s morgens ook al wat bloed bij het afvegen, dus mijn ongi komt er aan! :(

3. Rooz88

Rooz88 Niet meer actief

Zilla ik zie dat je echt ongesteld bent geworden? :( balen meid!

Babke nee ik heb helemaal geen klachten.. Vorige week waren mn borsten wel ineens groter en gevoeliger, maar nu helemaal niet meer. En soms een steekje in mn buik maar daar zoek ik ook al niks meer achter..
    Ga je nog een keer testen trouwens?

Pff ik begin het nu wel zat te worden.. Nega testen maar ook geen ongi.. Laat het dan maar komen zodat we verder kunnen.. Maar toch blijft iets in mij zeggen, wie weet, het kan nog steeds
    Een collega zei vandaag dat het misschien aan stress ligt. Morgen moet ik een presentatie houden voor mijn klasgenoten en hun stagebegeleiders en daar zie ik best tegenop. Volgens haar komt het daardoor, en als het klaar is morgen gaan de sluizen open XD Ik hoop dat ze gelijk krijgt want van dit wachten word ik ook niet blij

4. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hè Rooz, al nieuws? Hier nog steeds niks. Doe elke dag zo'n goedkope kruidvattest, maar er Komt nog steeds niks. Nu heb ik via een verloskundige gehoord dat de celdeling soms een paar dagen even stil kan staan. Dan ontstaat er dus ook geen hormoon. Dat zou een verklaring kunnen zijn als we zwanger zijn. En anders neemt ons lichaam een loopje met ons.

5. Rooz88

Rooz88 Niet meer actief

Ik ben gister ongesteld geworden :( denk toch dat het de stress voor de presentatie was.. ik baal er goed van :(

Ik duim voor jou dat je zwanger bent meid!

6. moontje77

moontje77 Bekend lid

14 dec 2009
    564
    0
    0
    huisvrouw/mama
    gelderland
    balen dat je ongie bent geworden:(

7. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik duim dan voor jouw volgende ronde. Ik heb nog steeds niets.

Deel Deze Pagina