Hey allemaal, Deze maand ben ik voor het eerst begonnen met ovulatietesten. Alleen de testen worden maar niet donker! Ik zou over 3 dagen mn eisprong hebben, en het enige wat de test aangeeft is een supervaag lijntje. Ik heb dan ook geen idee of er de laatste 4 maanden dat ik gestopt ben met de pil, een eisprong is geweest. Ongesteld wordt ik wel, en sinds ik de Etos zwanger worden capsules gebruik is de menstruatie ook regelmatig. Heeft iemand een idee hoe lang het gemiddeld duurt voor er een eisprong komt na het stoppen met de pil? En of een huisarts nu al actie zou ondernemen als er geen eisprong blijkt te zijn? Begin me een beetje zorgen te maken eigenlijk... Alvast heel erg bedankt!
Volgens mij klopt het dan gewoon dat je nog geen positieve ovulatietest heb gehad als je eisprong pas over 3 dagen zou moeten zijn. Meestal begint ie positief te worden 48 uur voor je ei gemiddeld. Bij mij was ie gister negatief en vandaag wel positief. Ik gebruik de digitale van cb.
Thnx Bridgett! Vandaag weer een test gedaan, en nu inderdaad knalpositief! Precies op de juiste dag ook, had al berekend dat mn eisprong vandaag zou moeten zijn ongeveer. Ben allang blij dat mn lijf doet wat het moet doen, weer een hele opluchting!!