Pijnlijke of geen pijnlijke borsten bij innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ToyaAp, 15 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ToyaAp

ToyaAp Actief lid

1 sep 2010
    418
    0
    16
    Zuid Limburg
    Hallo allemaal!

Ik heb van maandagavond tot vandaag begin vd avond last gehad van bloedverlies. Dit begon met roze en ging over naar helderrood. Nu is het weg, maar sinds het weg is heb ik steken/trekken in mn buik. Nu is mijn vraag of er meiden zijn die GEEN pijnlijke borsten hebben (gehad) bij een innestelingsbloeding??
    Normaliter heb ik altijd ontzettend pijn aan mn borsten tijdens mn menstruatie en heb nog nooit een tussentijdse bloeding gehad..maar nu is die pijn nergens te bekennen.. Dus ik twijfel of het een innestelingsbloeding is geweest..

Help me!

Edit: ik zit nu in de 3e week van mijn cyclus, met kerst is mijn nod!

2. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    geen (.)(.) bij innesteling pas rond nod

3. ToyaAp

ToyaAp Actief lid

1 sep 2010
    418
    0
    16
    Zuid Limburg
    Hmm okej dat klinkt al wat hoopvoller! Dankjewel!! En hoelang na de innesteling testte je positief??

4. Loving

Loving Bekend lid

24 apr 2008
    904
    0
    16
    ik had ook elke maand erg pijnlijke en opgezette borsten vanaf mn eisprong tot menstruatie. behalve de cyclus dat ik zwanger bleek te zijn van ons zoontje. ik voelde verder niks vreemds en wist toen ook nog niet zoveel over innesteling en wanneer dat dan zou zijn enzo. maar ik vond het wel vreemd en ja hoor, dikke vette positieve test 6 dagen na nod! hoop voor jou hetzelfde!

5. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Ik heb deze maand ook totaal geen last van mijn (.)(.), maar ik weet eigenlijk wel zeker dat ik mijn eisprong heb gehad. Donderdag was mijn NOD, ik ga morgen testen.
    De afgelopen drie dagen heb ik het zo koud gehad, niet normaal meer. En hoofdpijn! En ook vanaf de middag erg moe.
    Sinds vanochtend is het stukken minder, ik heb het ook niet koud meer.
    Wat ook bijzonder is, is dat ik totaal geen menstruatiepijn heb. Wel lichte pijntjes in mijn onderbuik, gisteravond was het wel even pijnlijk.

Doordat ik besloten had het deze maand eens los te laten en niet meer te tempen enz. vind ik het nu wel lastig dat ik niet kan bepalen wanneer mijn eisprong was. Gezien mijn symptomen rond de vermoedelijke eisprong en zeker het vruchtbare slijm dacht ik dat het maandag 5 december was.

Door het tempen en het ovutesten van de afgelopen maanden weet ik dat mij LF maar 6/7/8 dagen is. Ik zit nu al 10 dagen na mijn (volgens mij) ovulatie. Hopelijk was het dus innestelling... Of toch een verlate eisprong?

Morgen vroeg gaan we testen, maar ik ben bang dat het dan toch te vroeg is om te testen. Maar hopelijk toch een goed resultaat! Zou mooi zijn voor de kerst!:D

6. pluim

pluim Lid

15 nov 2011
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    FBdB: wat herkenbaar. Ik heb het ook heel koud de laatste dagen, echt meer dan anders. Verder heb ik ook geen menstruatiepijn, maar wel steken in mijn onderbuik en wat lichte pijn soms. Ik zit op dag 37 van mijn cyclus, maar omdat ik onregelmatig ongesteld word, weet ik niet wanneer mijn NOD is.

Ik ga zondag testen. Ben benieuwd naar de uitslag van je test! Zou inderdaad leuk zijn nu net voor kerst!

7. pluim

pluim Lid

15 nov 2011
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh, en ik vergeet helemaal te zeggen dat ik al een week of zo pijnlijke en gevoelige borsten heb. Dat heb ik nog nooit eerder gehad.

8. ToyaAp

ToyaAp Actief lid

1 sep 2010
    418
    0
    16
    Zuid Limburg
    @FBdB: Heb je al getest? :D Ik ben ook al de hele week erg moe! Ik hoop dat jullie een posi test hebben!! :D Of in ieder geval geen ongie!!!!

@Pluim: dat zou idd leuk zijn voor kerst!! Ik heb met kerst.mijn nod, dus ik ben.al gauw geneigd om.vantevoren te testen, zodat we met kerstavond een.leuk cadeau hebben :p hihih

9. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    @ToyaAp:
    Nee, ik ga morgen testen. Dan kan ik samen met mijn man het resultaat bekijken...
    Vind het alleen allemaal zo raar he! Ik voel gewoon niks bijzonders, alleen af en toe steekjes in mijn onderbuik. That's it!

Spannend hoor!

10. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

30 rondes....
    Iedere ronde weer anders.
    De ene ronde hoef je maar naar mn borsten te kijken en ik ga door de grond... de andere ronde zijn ze totaaaal niet pijnlijk.
    Geen pijl op te trekken.

11. ToyaAp

ToyaAp Actief lid

1 sep 2010
    418
    0
    16
    Zuid Limburg
    @FBdB: ja ik hetzelfde buiten mn bloeding. Alleen wat steekjes hier en daar en voor de rest niks!!

12. ToyaAp

ToyaAp Actief lid

1 sep 2010
    418
    0
    16
    Zuid Limburg
    Ik gooi m even omhoog. Heb nog steeds geen last van nn borsten terwijl ik dat al had moeten hebben :S

13. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Bij mij schiet het ook niet op! Ik heb net een nieuw topic geplaatst.... Vanochtend nega getest...

14. sterre21

sterre21 Actief lid

21 apr 2011
    291
    145
    43
    kan me helemaal in dit topic vinden ! heb ook altijd minstends 7 dagen voor mijn nod erg pijnlijke borsten/tepels.. morgen is mijn nod .. maar geen pijn te bekennen .. ;)

15. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Vanaf gisteren begin ik pijnlijke tepels te krijgen. Maar wel anders dan alle andere rondes... Ze zijn ook harder en anders pijnlijk.

Verder nog geen symptomen. Morgen naar de gyn, ben echt ontzettend benieuwd wat hij gaat zeggen/ doen!

16. sterre21

sterre21 Actief lid

21 apr 2011
    291
    145
    43
    spannend hoor!

17. ToyaAp

ToyaAp Actief lid

1 sep 2010
    418
    0
    16
    Zuid Limburg
    @FBdB: Ik zie dat je morgen naar de gyn gaat. Ik ben benieuwd!! Hou je me op de hoogte? :) Khoop iig geen slecht nieuws! Ik heb wel wat gevoeligere tepels, maar niet echt bijzonder... Wel krijg ik steeds meer steken in mn buik en een steeds meer trekkerig gevoel. Ook als ik op de bank zit met mn benen opgetrokken lijkt t net alsof ik iets voel zitten :S Dat zit me niet echt lekker.. Met kerst is mn nod, maar ik test woensdag al (verjaardag van vriendlief :p) Dus dat wordt spierpijn in de duimen!! Hihih mja assie nega is dan wil t nog.nix zeggen he...pff

@Sterre21: Heb je al getest???? :D

18. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Ben benieuwd meid! Ik hoop het voor je!

Ik heb sinds de middag ook lage rugpijn, dus ik ben er bang voor dat het weer foute boel is...:x

Deel Deze Pagina