Hallo allemaal, Afgelopen zomer ben ik gestopt met de pil, werd daarna gelijk ongesteld. Daarna had ik een cyclus van 5, 6 en de laatste keer 8 weken.. In januari eerder al eens gestopt, werd toen na 6 weken ongesteld en toen altijd na 4 weken. Laatste menstruatie was 5 weken en 4 dagen terug. Heb nu sinds ruim 2 weken elke dag buikpijn, deze is niet de gehele dag aanwezig. Heb 2 weken terug na de gemeenschap een paar druppels bloed verloren, kan dit innesteling zijn? Ik heb dagelijks buikpijn, voelt iedere keer weer anders heb heb veel last van soort spierpijn in mijn liezen. Mijn eten smaakt ook helemaal niet meer en ben snel geirriteerd.. Heb ruim een week een test gedaan, deze was negatief. Misschien te vroeg? Durf nu niet goed meer te testen.. bang voor negatieve uitslag.. Wat denken jullie? Bedankt voor de reacties!
Je zou goed zwanger kunnen zijn hoor! Het is 2 weken terug dat je gemeenschap hebt gehad, als je vorige week dan getest hebt is dat wel erg vroeg! Je zou wel nu een testje kunnen wagen! Succes hoop roze voor je
Bedankt voor je reactie! Ik hoop het.. denk dat ik na het weekend een testje zal gaan wagen! Hebben heel de maand om de dag geklust dus ben benieuwd. Tis alleen omdat ik vorige maand een cyclus van 8 weken had dat het misschien helemaal niet zo is nu..
Spannend zeg! Ik heb ook wel eens een cyclus gehad van 60 dagen terwijl mijn cyclus altijd 30 dagen is, volgens mijn dokter komt het wel eens voor dat je er gewoon 1tje oversla! Laat je het weten?! Succes!
Ja zeker spannend! Heb het idd ook wel eens gelezen dat het mogelijk is. Maar die buikpijn enz kan dat een teken zijn? zo heb ik me nooit eerder gevoeld nl.. Ik laat het zeker weten
Tsja of buikpijn een teken kan zijn? Toen ik zwanger was had ik wel buikpijn alsof ik ongesteld moest worden, maar ik moet bekennen dat ik nu bijna altijd buikpijn heb.... Ik houd mijn cyclus goed bij en heb zeg maar eerst een dag of vier buikpijn als ik ongesteld ben, dan is het ca 6 dagen weg en op cyclusdag 10 begint het weer en dat gaat dan door tot de eisprong (bij mij meestal dag 17 of 18) en soms is het dan een paar dagen weg en dan gaat het weer door tot de menstruatie. Dus ja.... Toen ik zwanger was had ik buikpijn maar elke keer dat ik niet zwanger ben, heb ik dat ook.... Ik denk niet dat er algemeen iets over te zeggen valt, maar dat je echt moet kijken hoe het normaal bij jou is. Als je anders nooit buikpijn hebt, dan zou het nu heel goed een teken kunnen zijn. Ik duim in elk geval voor je. Succes met testen!
Jeetje, ook niet fijn zovaak buikpijn! Is het altijd dezelfde buikpijn wat je hebt? Ik voel de ene keer buikpijn alsof ik ongesteld moet worden en de andere keer voel het weer anders. Ook voel ik regelmatig een soort spierpijn in mijn liezen, met name ´s avonds. Dit heb ik idd nog nooit eerder gehad. Ben benieuwd of het deze keer wel positief is..! Jij ook succes
@Flower22: Die buikpijn en spi erpijn wat jij beschrijft, is dat heel licht? Dus niet zoals de normale ongiekrampen?? Want ik heb van maandagavond tot gisteravond roze en helderrood bloed verloren. En sinds dat voorbij is heb ik.ook steekjes, lichte ongiekrampjes en soort van lichte spierpijn in mn lies!
@ToyaAp: Ik had 2 weken terug een paar dagen echte ongi krampen, daarvoor meer laag in mijn buik krampen en daarna ook weer krampen laag in mijn onderbuik, tegen het schaambeen aan. De soort spierpijn achtige gevoelens in mijn lies beginnen licht en worden hoe later het wordt ´s avonds sterker. Dit heb ik nu ongeveer een week.. Wel bijzonder dat je juist die gevoelens hebt nadat je deze week bloed verloren hebt!
@Buikpijn: mijn buikpijn voelt eigenlijk altijd hetzelfde. Steeds die ongi-achtige buikpijn. En die had ik ook toen ik zwanger was. Het enige dat buikpijn mij zegt, is dat er iets gebeurt in de buurt van mijn baarmoeder. Of ik word ongesteld, of mijn eicellen rijpen (kan spanning veroorzaken die pijn doet), of er nestelt mogelijk iets in, of ik word weer ongesteld. Beetje balen.... Ik weet nu alleen door het moment van de pijn ongeveer of het is omdat mijn eitjes beginnen te rijpen of niet, maar ongi buikpijn en evt innestelbuikpijn voelt voor mij hetzelfde. Het voelt echt in het lichtste geval als een "zwaar" gevoel onder in mijn buik en als het heviger wordt gaat het wat meer als menstruatiepijn voelen....Balen.... Maar... Jij voelt 't normaal niet zo, dus het is "anders". Dat is positief! Ben erg benieuwd...
Ik denk dat het ook goed mijn darmen kunnen zijn. Heb laatste week erg last van een broek die wat strakker zit, erg zeurende pijn en als ik onder mijn navel op mijn darmen druk voelt het niet lekker.. afgelopen zaterdag had ik opeens super veel ongi buikpijn en vandaag ook weer zeurende pijn.. morgen een test doen.. Hoop dat hij positief is. Aan de ene kant denk ik, ja heb genoeg symptomen maar aan de andere kant denk ik weer, nee ben niet zwanger..