Ik wil mezelf niet rijk rekenen, maar omdat ik een zeer afwijkend temperatuurpatroon heb deze maand krijg ik toch die neiging. Daarom, weet iemand andere oorzaken voor een temperatuurdip? Ik heb meerderen gezien met een dip die niet zwanger waren. Maar heeft er dan toch iets gezeten wat tijdig afgestoten is of was er een andere oorzaak? Ik zoek logische redenen, want ik weet als er een paar zijn, ik het beter los kan laten en rustig afwacht tot de 18e. Dus wie kent een mogelijk reden voor een goede tempdip? Ik ken de paracetamol, maar die valt in mijn geval af. Ik ben benieuwd.
Ik weet niet echt oorzaken, ik temp nog niet zo heel lang (anderhalve maand nu). Misschien is slecht of te kort slapen een reden? Het is in elk geval een beste dip, hopelijk schiet ie morgen weer omhoog en blijft ie daar
Goh. Het is wel een "mooie" dip op een mooi moment! Het is inderdaad even afwachten hoe de temperatuur er morgen voorstaat...
Nou het is vandaag niet veel hoger. Dan is het niet echt een dip. Het zal dus sowieso wel niet bingo zijn.
Het blijft lastig! Het is inderdaad jammer dat je temperatuur niet meer hoger is geworden vanmorgen, maar goed, aan de andere kant hebben we bij mij gezien dat het niks hoeft te betekenen Alhoewel ik wel denk ik dat raak was bij ons afgelopen ronde, maar de innesteling blijkbaar niet goed gegaan is ofzo. (ik heb me echt een paar dagen 'zwanger' gevoeld, moeilijk uit te leggen). Succes!
Dat denk ik bij jou ook hoor Zilla! Misschien is dat bij mij ook wel, maar dan al eerder. En wie weet stijgt hij wel weer.uurtje later was de temp al 37.2 en meestal scheelt het niet veel als ik nog even geslapen heb. En de stijging na mijn ei gaat ook altijd in 2 sprongen.