O shit, bekijk net pas je kaartje Jopa balen zeg! Een dikke knuffel voor jou en veel succes met de ICSI meis!!
Hoi Zilla, heb je kaartje bekeken maar dat ziet er idd goed uit. Ook een dip 8 dpo. Ik heb een klein dipje 7 dpo. Ik hoop echt dat ie nu weer gaat klimmen en het een 'goed' dipje was! Zie dat jij ook steeds 'creamy' hebt net als ik.
@ babke het lijkt inderdaad goed te gaan deze ronde! Ik vind t enorm spannend! @ wannabemum ook al zo spannend bij jou! Ik duim voor een goede afloop! Ik moet zeggen dat ik vanmorgen enigzins teleurgesteld was dat het niet positief was, maar op een of andere vreemde manier ben ik er bijna zeker van dat ik zwanger ben... Ik hoop dat ik gelijk heb natuurlijk! Afwachten!
Jaah zeker spannend! Ik heb nu sinds 10 minuten voor het eerst lichte buikkrampjes, net als voor ongesteld... Hmm afwachten. Ik zie vaak dat mensen 13 dpo negatief testen en 14 dpo positief dus geef de moed niet op! Heb jij kwaaltjes verder? Ik weinig nog!
Ik heb ook vrijwel geen klachten! Ik had vanaf donderdag een drukkend gevoel in mn onderbuik en wat pijn in mn lies. Vandaag heb ik ook wat ongikrampen, maar geen bloed te bekennen, alleen maar meer witte afscheiding...
Hè balen! Zo zie je maar dat zo'n kaartje eigenlijk helemaal niet helpt gedurende de Cyclus. je krijgt er logisch, wel hoop door. Maar ik hoorde eerder al, geen bloed geeft moed. En zo is het. Ik heb eindelijk een ei die eraan komt.
@zilla, hmm balen. Ik denk dat we alleen nog hoop moeten krijgen van een hoge temp op/na nod. Veel geluk maar weer komende ronde.
lieverd daar kun je nu niets van zeggen! Ik heb bijv bijna elke maand wel een flinke dip tussen dag 6 en dag 8 maar tot nu toe nog niet zwanger!
Bedank voor jullie reacties meiden! @ bouwjaar ja inderdaad, alleen nog maar hoop krijgen wanneer we onze NOD al voorbij zijn! Dat is zeker een goeie en ga ik de volgende ronde maar 'toepassen' (maar is vast makkelijker gezegd dat gedaan) @ mamavand onze lichamen zijn maar raar. Ik had dus nog nooit zo'n mooie 1 dagse dip gehad, dus vond het een mooi teken. Maar ik heb mezelf mooi voor de gek gehouden Ik ben trouwens nog steeds niet ongi, maar dat zal morgen wel beginnen denk ik. Wel vreemd, want ik heb ineens vanaf vanmiddag zere borsten (ik voel ze als ik loop). Gek!
Best jammer al die symptomen want dan verwacht je weer van alles haha. Je kunt beter niks voelen, dan valt het ten minste altijd mee. (zucht, vrouwenlichamen...) Ik zal vanaf morgen wel weer pijn in mijn tepels hebben, net zoals de laatste 2 cycli na de eisprong.
Over symptomen gesproken. Je hoeft als je zwanger bent dus geen zere borsten of tepels te hebben voor je nod he? Ik voel ze nl helemaal niet! Ik hoop toch over 4 dagen positief te testen
Vanochtend roze slijm hier (en nu bij t afvegen nog steeds) dus t komt morgen door denk ik! Helaas... (had mn banner al vernieuwd omdat ik dacht dat ik vandaag al echt ongi zou worden)
Balen Zilla. Ik koop elke keer als ik ongesteld wordt een klein cadeautje, echt voor mezelf. Dat geeft een klein beetje een goed gevoel. En denk maar zo, 1 maand later zwanger is, 1 maand extra spaargeld voor als de klein er is, nog 1 maand langer je eigen kleren aan zonder oncharmant zwangerschapsondergoed enzo. Tja, je moet er toch een draai aan geven. Mijn ei is geweest, maar geen pijnlijke tepels. Ik hoop dat het weg blijft .
Zo, mijn temp is hoog vandaag! 37,1 normaal is hij niet hoger dan 37 en pas na 3/4 dagen dpo en zit nu pas op 2. Nou zegt dta geen moer hoor. Maar toch leuk om weer eens iets anders tegen te komen. Anders wordt het ook zo saai. Jij bent definitief ongesteld geworden zie ik? Nog iets leuks voor jezelf gekocht of toch maar niet doen?
Nu heb ik zo'n rare megadip van 0,4 graden. Ik hang na de eisprong altijd rond 36,9/37. Maar goed, zie bij jou dat het niks hoeft te zijn. Maar wel raar hè? Misschien probeert ons lichaam in ieder geval iets. Dus op naar nieuwe dip voor jou.