Heeft miscchien hier iemand ervaring met een positief blijvende ovulatietest? heb donderdag nacht me eisprong gehad heb ook al 2 dagen hogere temperatuur en de ovutest bleef vrijdag zaterdag en vanmorgen positief, deze hieronder is van vanmorgen.
Wat is dat voor een test? Normaal is een test pas positief wanneer de controle streep minstens zo donker is als de teststreep. M.i. is deze dus niet (meer) positief omdat hij lichter is. Ik test zelf altijd met een 2e lichtere streep. Sommige vrouwen hebben gedurende hun hele cyclus een wat hogere LH-concentratie. (bij mij komt dat door pcos)
de controlestreep hoort er altijd te staan en de teststreep niet de controlelijn is te zien of de test juist is uitgevoerd staat erbij het resultaat is positief als er 2 lijnen te zien zijn van dezelfde kleur of als de TESTlijn donkerder is als de controlestreep. ze zijn trouwens van de babyboomshop en als ze negaief waren waren ze ook negatief altijd wel een mini licht streepje hoor! maar niet zo als dit!
toen ikzelf met ovu's in de weer was had ik altijd drie dagen een posi test.. bij mij nooit knal maar wel duidelijk vergeleken met de andere testen.. bij sommige vrouwen blijft de lh level denk ik wat langer hangen ofzo.. hopelijk is het raak!
Mis voor de zekerheid door klussen ! Wanneer is je nod? Als die haast komen moet of er had moeten zijn even een zwangerschap test wagen.