Spannend......

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Essiegirly, 5 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

ik wil niet vervelend doen maar als dat een romed test is, dan is de uitslag negatief volgens romed zelf.
    Op de site staat dat een streep een streep is en dus positief.
    echter, een vriendin van mij heeft eens een mailtje gestuurd naar hun en daar legden ze uit dat de teststreep even donker of donkerder moet zijn dan de controlestreep en dan pas is ie positief, als hij lichter is dan de controlestreep dan is dat negatief.

er schijnt nogal wat onduidelijkheid over de romed te zijn hoor t is echt een ellende soms haha

Ik hoop natuurlijk van harte dat je zwanger bent hoor, maar ik dacht ik meld dit gewoon even, maar we gaan duimen voor een positieve test
    (tip: die van de matcare of kruidvat is zeer goed)

2. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht
    Ik vindt deze tekst leuker:

Romed midstreamtest
    Nu weer uit voorraad leverbaar.Betrouwbare, mooie en handige zwangerschapstest, die al een week na de ovulatie is te gebruiken, omdat hij super gevoelig is. De testen hebben een betrouwbaarheid van 99%, dit staat gelijk aan andere bekende merken testen.

Maar zoals ik al zei ik wacht het rustig af meiden!
    Hoor idd verschillende verhalen over die test>
    Ik moet nu zo de weg op naar mijn werk.
    We zien het wel volgende week, ik merk het vanzelf als de duivels weer zijn gekomen of niet ;)

doei doei

3. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi!

waarom test je niet even met een CB test?
    dan heb je uitslag van twee verschillende testen!

groetjes rebbel

4. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Ik zie ook een streep :)

Misschien moet je even een poll doen over de Romed test en wie er positief mee hebben getest en of hun streepjes ook beetje vaag waren.

Succes!

Liefs Vanilia

5. Niet meer actief

ja of even idd met een ander merk testje ertegenaan, heb ik ook gedaan omdat ik mat care toen wat vaag vond..

6. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht
    Ik wacht gewoon nog even, en we zien het wel!

Groetjes Esther

7. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
  8. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Helaas Vanillia, Deb heeft wel een MAtcare test gedaan en Essie een Romed, zijn verschillende merken.

9. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Oeps ok, foutje. Zag er hetzelfde uit. Vooral de streepjes allebei even vaag.

10. Marie26

Marie26 Fanatiek lid

13 nov 2006
    1.004
    0
    0
    Ik zou nog even geduld proberen te hebben als ik jou was en volgende week testen.
    Wat heb je eraan om zo vroeg voor je nod al te testen? er kan dan nog altijd een heleboel misgaan mocht de test positief zijn, en dan maak je jezelf alleen maar blij met een dode mus.
    Succes met geduld hebben!

Marie

11. Soraya

Soraya Bekend lid

30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Hier ook een vervelende ervaring met Romed.

Ben eens een paar uurtjes in de wolken geweest met een 'positieve' test van Romed. Maar... volgens hen is ie pas positief als de streepjes allebei even donker zijn. Met Matcare testte ik daarna helaas negatief.

Test volgende week nog eens met een andere test.

Ik hoop het wel voor je! :D :D :D

12. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht
    Hoi meiden,

Ik wacht het rustig af!
    Ben erg druk dit weekend met andere dingen diepaar dagen lukt me wel hoor hihiihhi. Ik weet haast wel zeker dat ik niet zwanger ben, ik voel me gewoon zoals altijd. W8 rustig tot woe als de duivels komen!

gr en 1 fijn weekend allemaal!

13. jorinda40

jorinda40 Actief lid

11 jul 2006
    157
    0
    0
    leeuwarden
    hoe zit het met de test van deze webwinkel van deze site volgens de beschrijving is een licht steepje ook al zwanger wie ervaring mee.

14. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    He meis,

Jeetje wat spannend allemaal. Hopelijk heb je van het weekend een beetje afleiding. Ik ga voor je duimen, hoop echt dat je zwanger bent. Succes en we horen van je.

Liefs Mariek

15. claire

claire Fanatiek lid

8 apr 2007
    1.275
    0
    0
    begeleidster
    Hey allemaal

Ik heb me even voorgesteld eerder en nu ff aan het bijlezen...
    Ik mag over een paar dagen ook testen maar ik zal me niet kunnen houden vrees ik tot zondag pfff
    Ik heb ook de romed midstreamtesten liggen, maar eveneens de digitale van CB
    Ik denk vrijdag al eens te testen met de romed en dan een dag na mijn NOD met CB voor de zekerheid of zo
    Want ik heb er idd ook al veel dingen over gehoord, maar aangezien ik ongeduldig ben, zal ik niet kunnen wachten tot mijn NOD
    Het is zo spannend hé die dagen
    Je zit constant op te letten of je wel iets voelt en zo
    Kan niet rap genoeg gaan voor mij allemaal

Vrolijk paasweekend allemaal!

Deel Deze Pagina