spannend

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door frummeltje31, 22 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    Ik heb al een geruime week last van kwaaltjes, erg moe, pijn in onderrug, geprikkreld, af en toe misselijk. Gisteren een test gedaan van cb, een plus test. Misschien heeeeel vaag iets te zien. Manliefplustest kruidvat meegenomen,wellicht morgen testen.

Gisterenavond werd ik misselijk van het vlees wat ik aan het bakken was, moest er zelfs van kokhalzen. Heb ook steeds last in mijn liezen, steekjes en spierpijn gevoel. Manlief is altijd erg nuchter, maar had een week geleden al een gevoel dat hetraak is. Mijn nod is denk ik morgen, weet ik niethelemaal zeker.

Lijken dit zwangerschapssymptomen? En is dekruitvatplustest een beetjebetrouwbaar?

Vind het erg spannend....

2. RomyM

RomyM Actief lid

13 jul 2012
    217
    0
    0
    NULL
    Heel vaag iets te zien...dus hopelijk morgen een knaltest! Succes!

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Persoonlijk vind ik plustesten ondingen. Het verticale streepje wat de plus moet maken, moet even breed zijn als het controlestreepje. Pennestreepjes, die nogal vaak ontstaan bij zo'n plustest, betekent veelal negatief.

Ik gebruik het liefst gewone streepjestesten als de Kruidvat 2 voor 5 euro. Die zijn ook erg gevoelig. Of de CB Digitaal die aangeeft zwanger/niet zwanger.

Ik hoop dat je morgen een mooie duidelijke test in handen mag houden!

4. frummeltje31

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    Helaas lijkt het erop dat het misgaat....:(

5. TanjaJes

TanjaJes Actief lid

19 sep 2012
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoe bedoel je...ben je ongi aan het worden?

6. frummeltje31

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    Ja...daar lijkt het wel op. Wel een dag te vroeg...

7. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Oh :( Ik wilde eigenlijk net zeggen dat ik ook dat soort dingetjes had. Pijn in mn lies en onderrug... Maar verlies je wat oud bloed? Want dat hoeft nog niet altijd iets te zeggen, of heb je er echt een ongi gevoel bij?

Ik heb 2 dagen voor nod nog posi getest met CB digitaal (zonder indicatie)

De kruidvat 2v5 test gaf bij mij op NOD een heeeeeeel licht streepje, dus wie weet dat een andere test een beter resultaat geeft als je nog voor je NOD zit.

In ieder geval, duim ik voor je dat je toch nog een posi test krijgt!

8. frummeltje31

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    Dank voor je lieve berichtje. Denk gewoon dat het geen plakbeeb is. Ongie is nog niet doorgezet, maar vrees Met bange vrees. Is nog niet helderrood, maar ook niet helemaal bruin. Nog wel steeds weinig en niet echt doorgebroken. Maar ben bang dat dat nog wel komt. Heb vanavond even mijn traantjes laten gaan, ben zo klaar voor een tweede...

Deel Deze Pagina