Machines...

Discussie in 'De lounge' gestart door Devilschase, 15 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik haat ze.

Eerst, gaat onze kookplaat kapoere. Ik kook op 2 pitten, erg handig met aardappels vlees en groenten. Lekker voor de afwisseling eerst de aardappels en de groenten klaarmaken, die stampen, op de ene pit zetten, en dan het vleesje maken. Booh ben er ziek van. Nu een nieuwe die er zaterdag eindelijk in komt, na 67 variaties stampotten en 438 soorten wokcombinaties ben ik het wel zat namelijk.

Vervolgens is de vaatwasser weer tof aan het doen. Die klinkt als een oude zieke verotte vent die teveel whiskey gezopen heeft en teveel sigaartjes gerookty. Hij slurpt, gorgeld en maakt geen warm water aan. Daarbij meurt ie uit zn klep. Ahaaa, de niveaukamer kapoere. Even heet water en Soda erin tijden een lege beurt en hij doet het weer. 2 keer. Ook een nieuwe bestellen dus..

Vrijdag kom ik thuis, kast open, licht kapot. He sjongeee. Kom ik boven, lichten ook kapot. Euh huh? Ik naar beneden, meterkast open, aardlek eruit en groep 1 uitgesprongen. Te vaag maar ok.
    Kom ik in avond in Lucs kamer, ga ik zn vissen eten geven, doe ik die kap zo open.... gesmolten lampbehuizing met een zielig afgefikt zwart bolletje wat ooit een lampje was :') . WHAT THEEE, mazzel dat de vissen niet geelektrocuteerd waren en mn huis in de fik was. Ik naar dierenzaak, nieuwe kap gehad.

En toen gisteren, mn wasmasjien! was ik zaterdag op een verjaardag nog met mn blijhoofd aan hetvertellen dat mijn Zanussi zo geweldig apparaat is, en het zo goed doet etc. Kom ik gister boven, kapot! zomaar, inene! WHAT THEEEE . Monteur gebeld, conclusie: Kapoere, printplaat etc doorgefikt, kosten: 300-400 euro. Oftewel, nieuwe wasmasjien want Zanussi heeft maar 2 jaar garantie en de wasmasjien is weliswaar al 4 HELE JAREN oud...

Ik haat masjiens.

Zo dat moest eruit.

2. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Dag plaatsgenoot.
    Het zit je niet mee....
    Hier gelukkig nog geen gekke ervaringen met masjiens.:)

3. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Ik denk dat jij ergens een machinemonster in huis hebt. :cool:

Is vaak zo he, gaat 1 iets kapot, dat gaat alles ineens kapot. Je kan net zo goed meteen een nieuwe inboedel aanschaffen bij een kapotte lamp:p:D

4. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    We kunnen elkaar een handje geven. Toen we 3 jaar geleden dit huis kochten ging in de twee maanden erna de auto, de vaatwasser, de stofzuiger en de tv kapot. Ik dacht dat ik helemaal gek werd. Ik kan best zonder tv of vaatwasser. En de auto was gewoon vette pech. Maar de stofzuiger is mijn beste maat, aangezien ik allergisch ben voor huisstofmijt.
    Gelukkig een nieuwe van paps en mams gehad toen :)

5. Triskele

Triskele Niet meer actief

Het komt vaak allemaal tegelijk he? maar vaak zal je ook zien dat de dingen vaak ongeveer tegelijk zijn aangeschaft, ik hoop voor je dat het nu even gedaan is met de kapotte apparaten...

6. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ja maar een wasmachine van vier jaar oud , verwacht je niet

Deel Deze Pagina