Hoi, Ik word echt zo zenuwachtig. Vandaag 7 dagen na ovulatie heb ik al hele dag zo wat steekjes in mijn buik gehad en zo wa last van mijn maag. Niet echt misselijk maar toch... En daarstraks was er iemand naast mij aan het roken en toen proefde ik precies de sigaretten in mijne mond. Heb ik nog nooit gehad. Ik word er zo zenuwachtig van en tegelijk bang. Want dan denk ik soms zou het? Of wel denk ik even later weer seffens is mijn lichaam mij voor de gek aan het houden. Heel frustrerend dat wachten e! Sorry voor mijn gezaag moest het even kwijt! Groetjes
Zo herkenbaar... Wanneer is je NOD? Ik denk ook van alles te voelen... Mw lichaam houdt me vast voor de gek
Ik heb hetzelfde! Ik ben ook niet echt misselijk, maar ook echt geen trek! Mag zaterdag testen, hoewel ik de kans klein acht.. Het blijft spannend en je denkt van alles te voelen! Succes en sterkte de komende dagen! Hopelijk heb je het goed aangevoeld!!
Hoi, Mijn NOD is 4 februari dat is 14 dagen na mijn eisprong. We hebben geklust tijdens de positieve ovu test en de dag erna dus op de juiste moment en dat wetende maakt het nog spannender. Hopelijk testen we positief! Groetjes