Ik ben zo zielig (nou misschien eerder dom) ik heb mijn kleine teen gestoten vanmorgen en het doet nog zo een zeer hij is helemaal dik en rood met een beetje blauw. De zijkant van mijn voet is ook dik en rood. En ik kan er niet op staan en lopen. En niemand in huis die me zielig vind 😭😢😔
Oow dat weet ik niet ik ben niet bij de dokter geweest ookal is hij gebroken doen ze er nog niets aan ze kunnen moeilijk mijn teen gipsen.
klinkt idd als gebroken....zielig....mss moet je er zelfs wel ff mee langs de dokter. want stelje voor dat ie gebroken is en scheef weer vastgroeit...dan ben je nog zieliger want dan passen je schoenen niet meer.
Ben toch maar naar de ha geweest ik had alleen eerder moeten komen omdat het spoed is. En mijn zielige teentje is nou helemaal paars blauw en zwart. En hij is gebroken haha ach ik had toch niets te doen.
Occhhh lomperdje! Heb ik ook eens gehad, mooi wel gebroken toen. Ik heb echt gegild zo pijnlijk vond ik het.. Niemand die me toen ook serieus nam. Pff wat is een kleine tee nou helemaal? Nou wel mijn kleine frietje toevallig:x Beterschappies!
En wat heeft de ha er nu aangedaan? Ik heb 2 weken geleden ook zo ontzettend hard mijn kleine teentje gestoten (ach zielig) kon paar uur niet lopen zonder pijn. Voel het nu soms nog als ik me teentje raar beweeg...
Ach zielig.... Ik heb waarschijnlijk een keer mijn wijsteen D) gebroken, staat iets scheef, zit een bobbel op en is gevoelig. Heb er vooral last van bij temperatuurschommelingen. Maar ben dus destijds niet naar de dokter gegaan...