Hallo allemaal, Ik ben Dionne 29 en ik kom uit Den haag. K ben nieuw hier, maar wilde maar eens starten met een berichtje in dit topic.. Ik ben zwanger!!!!!! We hadden het niet verwacht, ookal ben je er zelf bij als je zonder condoom vrijt maar het is heeel welkom! Maandag mijn eerste afspraak bij de gynaecoloog, hopelijk zit daar een echo bij.... ben heel benieuwd. Zelf denk ik dat de bevruchting half jan heeft plaatsgevonden, wat zou betekenen dat ik nu effectief 6 weken zwanger ben? En voor de berekeningen 8weken? Maargoed dat merk ik maandag wel Wel al heel misselijk sinds een kleine week... tegen overgeven aan, maar geen overgeven... Misschien ben ik een mietje, maar k heb nu al emesafene gekregen tegen de misselijkheid en lactulose, want mijn stoelgang stopte er ook al mee Maar om een lang verhaal kort te maken... Zwanger Hoeraa!!!!! Liefs Dionne
Heel erg bedankt allemaal T is ook zo leuk om het aan mensen te vertellen, ook al is het misschien nog vroeg Liefs Dionne
Gefeliciteerd met jullie onverwachte zwangerschap... Zelf ben ik ook onverwacht zwanger geworden en na de eerste schrik ben je super enthousiast.. Geniet er lekker van