Wat spannend! We wouden eerst wachten tot 20 weken echo, die krijg ik met bijna 21 weken, maar kon niet wachten, vandaag afspraak gemaakt,nu nog 2 weekjes wachten, eerst naar vk om op11.15 en om 13.00 geslacbepaling, dan ben ik met16,2. Klopte de echo bij jullie?
Bij mijn eerste twee klopte het hoor op 16 weken. Wij hebben volgende week vrijdag geslachtsbepaling, ben dan ook 16+2. Hoop dat ze het dan goed zien!
Ik ken het gevoel! Volgende week donderdag de 20 weken echo en een week of drie/vier geleden zat ik al te stikken van nieuwsgierigheid!! Toen ik ongeveer 17,5 weken zwanger was, had ik op een gegeven moment behoorlijk last van krampen en om een paar dingen uit te sluiten, heeft de verloskundige even een kijkje genomen en toen wist ik het geslacht ook! We hebben dus een "gratis" geslachtsbepaling gehad Wij hadden namelijk besloten geen geslachtsbepaling te doen, omdat je het bij de 20 weken echo te weten kunt komen én omdat we een pretecho doen voor de (schoon)ouders met 26 weken. Aangezien we ook al een combinatietest hadden laten doen, zou het voor ons toch wel aan de prijzige kant gaan worden, al die (extra pret)echo's.....
Oh spannend Wij kunnen ook niet wachten! 7 mei hebben wij de echo. Nog een dikke week. Ben dan 16w4d Hebben jullie een vooorgevoel ?
Ik had totaal geen voorgevoel. Echt niet. En dat maakte mijn nieuwsgierigheid absoluut een graadje erger
Hier gehoord bij 14,5 week door vk daarna bij geslachtsbepaling bij 17 weken en bij de 20 weken weer door vk en afgelopen donderdag nog steeds een prachtig meisje tijdens 3D echo
Hier bij 16 weken precies en de uitslag lijkt te kloppen. Inmiddels is het al heeel vaak bevestigd dat t een jongen wordt. Er heeft nog nooit iemand getwijfeld. Kosten waren 25 euro voor tien min gluren, bepaling, dvd met foto's en meting. Geen geld dus. Bij een pretecho in 2d bij de vk vroegen ze verl meer geld.
Wij hebben morgen de geslachtsbepaling, ben dan precies 16 weken! Zoooo spannend!! Vooral omdat ik geen idee heb wat het wordt! Het maakt me ook echt niks uit! Hier kost het 30 euro.
Hier kost het dus 60 euro! Onze pretecho gaat ook al 95 euro kosten en de combinatietest was 153 euro..... Vandaar dat we de geslachtsbepaling maar hebben laten schieten... Wat een prijzen zeg!